Brodacze zachęcają do informacji o Funduszach Europejskich (wideo)

Rozpoczęła się kampania zachęcająca do zasięgania rzetelnychinformacji o Funduszach Europejskich. Akcja obejmująca telewizję,radio i outdoor pokazuje postawy symbolizujące niewiedzę o tychśrodkach.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W rozpoczętej właśnie pod hasłem kampaniiinformacyjno-promocyjnej Ministerstwo Rozwoju Regionalnego zachęcapod hasłem do korzystania z łatwo dostępnych źródeł rzetelnychwiadomości o Funduszach Europejskich. W kreacji spotów ibillboardów pojawiają się postacie, m.in. charakterystycznibrodacze, pokazujące stereotypowe opinie o unijnych środkachpomocowych. Kampania "Dobra informacja na dobry początek" zachęca,żeby wiadomości na ten temat zasięgać z uruchomionego właśnieserwisu www.funduszeeuropejskie.gov.pllub w powstających na terenie całej Polski regionalnych punktachinformacyjnych.

Kampania obejmuje telewizję (TVP1 i TVP2, Polsat, TVN, TVN7,TV4, Polsat 2, Discovery, AtMedia, TVN24, TVP Info, Polsat News),radio (głównie RMF oraz ZET, ponadto Agora Sieć, Eska, AdPoint,Sieć Plus, Vox, PR1 i PR3) oraz outdoor (billboardy wielkoformatowew 51 miastach Polski).

Kreację zaplanowanej na miesiąc akcji przygotowała przez agencjęreklamową Opus B.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu