SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Brodzik znów blond dla Garniera

Kampania agencji Publicis i Optimedia dla Garnier Color Naturals

Joanna Brodzik specjalnie dla potrzeb kampanii reklamowej po raz kolejny zmienia kolor włosów. Aktorka wraca do odcienia jasny blond. Z nowym kolorem i nową fryzurą występuje w spocie telewizyjnym oraz ogłoszeniach prasowych znanej już farby do włosów Garnier Color Naturals. Celem działań reklamowych jest poinformowanie konsumentek o kompleksowym działaniu produktu Garnier Color Naturals, który pozwala nawet na zdecydowane zmiany koloru, a przy tym dba o jakość włosów. Kreację rozpoczynającej się 17 stycznia kampanii Garnier Color Naturals zrealizowała agencja reklamowa Publicis. Media zaplanował dom mediowy Optimedia.

Spot telewizyjny przedstawia Joannę Brodzik z przyjaciółką, którą gra aktorka wrocławskiego teatru - Aldona Struzik. Obie panie właśnie wróciły z zakupów
i przymierzają przed lustrem nowe rzeczy. Przymiarki stają się okazją do wymiany komplementów na temat koloru włosów, bo nowy intensywny kolor Joanny Brodzik świetnie komponuje się z sukienką, co z zazdrością podkreśla koleżanka. Okazuje się, że nie wszystkie farby gwarantują intensywny i piękny kolor bez zniszczonych włosów, czego dowodem są zniszczone włosy przyjaciółki. Natomiast Garnier Color Naturals z olejkiem z oliwek sprawia, że włosy są lśniące i miękkie, a do tego idealnie pokrywa siwe włosy.

I tym razem cechy osobowości Joasi, doskonale oddające charakter marki Garnier, pozwoliły na realizację spotu, z którym może utożsamić się konsumentka - czytamy  w komunikacie nadawcy.

Realizatorzy spotu, dbając o detale, utrzymali wnętrza w kolorystyce marki Garnier Color Naturals: zieleni, pomarańczu oraz bieli stanowiącej tło akcji. Film był kręcony w czeskiej Pradze. Ten sam scenariusz stanowił podstawę dla realizacji filmów dla 5 krajów: Serbii, Czech, Węgier, Rosji i Polski. Od 17 stycznia będzie emitowany w stacjach: TVP, Polsat, TVN, TVN7, TV4 i TVP3.

W lutym kampanię telewizyjną będą wspierać ogłoszenia prasowe. Optimedia wykupiły powierzchnie reklamowe w pismach kobiecych dobrej jakości i gwarantujących wysoki zasięg oraz w poradnikach i TV Guidach. Ogłoszenia będą mieć formę pojedynczych stron i rozkładówek.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Brodzik znów blond dla Garniera

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl