SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Broń.pl - nie rewolucja lecz ewolucja

Firma 'Kolter' we współpracy z agencją interaktywną AMP Media kontynuuje swój rozwój w zakresie działań e-commerce.

Pod koniec ubiegłego roku swoją premierę miała nowa wersja sklepu internetowego broń.pl.
 
Portal broń.pl – internetowy sklep z artykułami obronnymi, strzeleckimi i militarnymi, powstał ponad cztery lata temu, również w pracowni agencji AMP Media. Był to wówczas pierwszy portal wertykalny, który rozpoczął w Internecie działalność w zakresie handlu artykułami obronnymi. W kolejnych latach oferowany asortyment poszerzył się o wiatrówki, łuki oraz inny sprzęt z zakresu strzelectwa sportowego. Do pewnego momentu rozwój sklepu był możliwy w oparciu o pierwotną strukturę. Jednakże stały wzrost liczby klientów, dynamiczny rozwój technologii internetowych oraz pojawienie się nowych trendów w internetowym handlu, przyczyniły się do podjęcia przez nas decyzji o kompleksowej zmianie naszego sklepu – mówi Mirosław Klekot, właściciel portalu broń.pl. Zadanie przebudowy portalu powierzyliśmy agencji AMP Media, ponieważ cenimy sobie naszą długoletnią współpracę oraz wsparcie merytoryczne, jakiego agencja przez cały czas nam dostarcza.
 
Podczas planowania i wprowadzania zmian w portalu broń.pl kierowano się dwoma zasadami. Nie rewolucja lecz ewolucja – to pierwsza z nich.  Oznacza ona, iż twórcy przeobrażeń postanowili bazować na elementach, które do tej pory okazały się skuteczne i efektywne, jak na przykład polityka cenowa, polityka jakości, czy zaufanie do marki, a jednocześnie wprowadzić najnowsze rozwiązania z zakresu handlu elektronicznego. Druga z przewodnich zasad brzmiała – przede wszystkim klient. Na każdym etapie realizacji projektu staraliśmy się patrzeć z perspektywy klienta. Naszym celem było stworzenie sklepu wiarygodnego, bezpiecznego, nowoczesnego, przejrzystego i wygodnego w obsłudze – mówi Adam Nowak, dyrektor kreatywny w agencji AMP Media. W związku z tym na pierwszym planie pojawiły się takie elementy jak: szczegółowa informacja o produktach, bezpieczeństwo transakcji, przejrzysta struktura, intuicyjna nawigacja, prosty i czytelny system zamówień, przyjemna kolorystyka, szybkość procesów i kontekstowość.
 
Efekty kilkumiesięcznych prac są widoczne na pierwszy rzut oka. Gruntownej zmianie uległy bowiem: szata graficzna i struktura portalu oraz sposób zamawiania produktów. Dodatkowo poszerzony został asortyment. W odróżnieniu od innych tego typu internetowych sklepów, broń.pl ma być tym miejscem w sieci, gdzie produkty dla siebie znajdzie zarówno miłośnik strzelectwa sportowego i sportów extremalnych, jak i zapalony myśliwy, właściciel agencji ochrony, czy kolekcjoner noży.
 
W trosce o przejrzystość oferty sklep podzielony został na osiem działów tematycznych: sport, obrona, ochrona, survival, myślistwo, militaria, kolekcje i wiedza. Każdy z działów obejmuje kilka lub kilkanaście kategorii produktów oraz charakteryzuje się odrębną kolorystyką i zawartością merytoryczną (wiadomość, tematy FAQ itp.). Skrócenie czasu wyszukiwania i dotarcia do produktów, a także dobrą orientację klienta w sklepie zapewnia intuicyjna nawigacja. Wyszukiwarkę oraz podstawowe menu zamieszczono w kilku miejscach portalu, a o lokalizacji w sklepie informują klienta ścieżki nawigacyjne. Obok kategorii produktowych, wyodrębnione zostały działy promocyjne, tj.: nowości, promocje, prezenty, top 10 oraz polecamy. Wszystkie oferowane produkty opisane zostały bardzo szczegółowo zarówno od strony technicznej, jaki i użytkowej oraz opatrzone w dobrej jakości zdjęcia. Ponadto obok niemal każdego produktu zamieszczono inne artykuły komplementarne względem niego. Bezpieczeństwo transakcji potwierdzone z kolei zostało międzynarodowym certyfikatem SSL. W nowym serwisie postawiono także na interaktywność, umożliwiając klientowi kontakt z obsługą sklepu z wielu miejsc. Zmianie nie uległa jedynie zawartość merytoryczna. Nadal obok katalogu produktów znaleźć można w portalu ciekawe wiadomości związane z jego tematyką. Zachowano elementy budujące społeczność wokół sklepu, np. poprzez możliwość opiniowania zakupionych produktów czy komentowania artykułów. Sklep broń.pl posiada także swój program lojalnościowy- bronprofit - czytamy w komunikacie prasowym.
 
Pierwsze opinie klientów dotyczące nowego serwisu www były bardzo pozytywne. Odnotowaliśmy także wzrost sprzedaży naszych produktów. Wnioskuję zatem, iż zmiany zostały dobrze przejęte i zaakceptowane przez naszych użytkowników. Mam nadzieję, że kolejne narzędzia, jakie zamierzamy wprowadzić w portalu broń.pl, w jeszcze większym stopniu usprawnią obsługę klientów. Cały czas zbieramy uwagi i sugestie, dzięki którym możemy stale udoskonalać nasz serwis – dodaje Mirosław Klekot.

Dołącz do dyskusji: Broń.pl - nie rewolucja lecz ewolucja

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl