SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Brother uruchamia paneuropejską kampanię

Firma Brother uruchamia swoją pierwszą europejską kampanię telewizyjną. Czołowy producent drukarek chce dotrzeć ze swoją ofertą do mających wielkie aspiracje małych i średnich przedsiębiorstw.

Przygotowana przez agencję Grey London akcja pod hasłem '141%', której budżet wynosi 10 milionów euro, promuje linię drukarek atramentowych A3 firmy Brother.

Kampania ma być prowadzona w 19 europejskich krajach. Oprócz trzech telewizyjnych reklam będzie ona obejmować także promocję w prasie i internecie. Pierwszy spot zostanie wyemitowany 13 września. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja MPG International.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Brother uruchamia paneuropejską kampanię

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl