Bruce Willis sprzedał prawa do swojego wizerunku

Aktor Bruce Willis sprzedał prawa do swojego wizerunku, aby tworzyć deepfake – „cyfrowe bliźniaki” – amerykańskiej firmie technologicznej Deepcake.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Firma Deepcake będzie mogła wykorzystać cyfrowy wizerunek aktora w filmach, programach telewizyjnych i reklamach.

W zeszłym roku deepfake Willisa pojawił się w ten sposób w kampanii reklamowej m.in. dla rosyjskiego operatora MegaFon. Twórcy stworzyli wieloodcinkowy hit wspierający uruchomienie nowych taryf.

Kolejnym bohaterem teledysku był komik Azamat Musagaliev – razem z cyfrowym sobowtórem Bruce'em Willisem zagrali partnerskich agentów specjalnych, którzy muszą rozbroić bombę.

Następnie aktor zauważył, że „podobał mu się dokładność, z jaką postać okazała się”. „To mini-film z mojego zwykłego gatunku komedii akcji. Dla mnie to świetna okazja, aby wrócić do przeszłości ”- napisał Willis na swoim osobistym blogu.

W marcu krewni 67-letniego aktora ogłosili, że u Bruce'a Willisa zdiagnozowano afazję, zaburzenie mowy spowodowane organicznym uszkodzeniem mózgu, które może wystąpić po udarze, urazie głowy lub zapaleniu. W przypadku tej choroby trudno jest zrozumieć mowę i dobierać słowa, a także czytać i pisać. Artysta postanowił zakończyć karierę filmową.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Wolt z nową dyrektorką marketingu. Przeszła z Booksy

Wolt z nową dyrektorką marketingu. Przeszła z Booksy

Biednie w "Gazecie Wyborczej"? Szefowa "Solidarności": dziennikarze dorabiają w McDonaldzie i na Uberze

Biednie w "Gazecie Wyborczej"? Szefowa "Solidarności": dziennikarze dorabiają w McDonaldzie i na Uberze

Meta wygrywa ważny proces. Nie musi sprzedawać WhatsAppa i Instagrama

Meta wygrywa ważny proces. Nie musi sprzedawać WhatsAppa i Instagrama

Polskie Radio Dzieciom świętuje Międzynarodowy Dzień Praw Dziecka

Polskie Radio Dzieciom świętuje Międzynarodowy Dzień Praw Dziecka

Black Friday – co warto kupić do swojej szafy?
Materiał reklamowy

Black Friday – co warto kupić do swojej szafy?

Dezinformacja w sieci: nowe przepisy kontrolujące płatności kartą

Dezinformacja w sieci: nowe przepisy kontrolujące płatności kartą