Wzrost wydatków klientów na subskrybowanie Netfliksa

W pełni cyfrowy, brytyjski bank Monzo, potwierdził, że wydatki jego klientów na Netflix wzrosły o jedną czwartą po tym, jak platforma rozpoczęła walkę z udostępnianiem kont i konieczne było wykupienie własnej subskrypcji.

MM
MM
Udostępnij artykuł:

Cyfrowy bank Monzo ogłosił, że wzrost wydatków jego klientów miał miejsce w maju, wkrótce po wprowadzeniu przez Netfix ograniczeń dotyczących sposobu, w jaki abonenci mogą udostępniać swoje hasła znajomym i rodzinie.

Netflix wprowadził opłatę dla użytkowników chcących dodać do swojego konta członka spoza gospodarstwa domowego, co przełożyło się na wzrost liczby osób płacących za usługę. Monzo, którego klienci są zazwyczaj w wieku od 25 do 34 lat, przedstawił szereg spostrzeżeń na temat wydatków posiadaczy kont.

W lutym tego roku Chengyi Long, dyrektor ds. innowacji produktowych Netfliksa, w swoim poście na blogu wyjaśniła, że ponad 100 milionów gospodarstw domowych korzysta obecnie ze wspólnych kont, „co wpływa na zdolność Netfliksa do inwestowania w nowe, wspaniałe seriale i filmy”.

Netflix ma globalnie 238 mln subskrybentów

Netflix nie podaje, ilu użytkowników ma w Polsce. Z danych Mediapanel wynika, że platforma, jako strona www oraz aplikacja na urządzenia mobilne i smart tv, przyciągnęła 12,92 mln polskich internautów, z których każdy spędził tam średnio 7 godzin, 10 minut i 47 sekund. Zasięg platformy wyniósł 43,55 proc.

W drugim kwartale 2023 globalnie liczba subskrybentów Netfliksa zwiększyła się o 5,89 mln do 238,39 mln, a wpływy wzrosły rok do roku o 2,7 proc. do 8,19 mld dolarów. Platforma jest zadowolona z pierwszych efektów pakietu z reklamami i dodatkowej opłaty za udostępnianie konta poza swoim domem.

MM
Autor artykułu:
MM
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji

Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji

"Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus

"Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus

Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"

Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt

Sokół i Pazdan w nowej kampanii STS

Sokół i Pazdan w nowej kampanii STS