SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Brytyjski rynek reklamy nadal w dół

Przynajmniej przez najbliższe osiemnaście miesięcy spadać będą przychody reklamowe na rynku brytyjskim.

Brytyjski rynek reklamy nadal w dół

Firma PricewaterhouseCoopers (PwC) prognozuje, że w bieżącym i przyszłym roku nadal spadać będą przychody z reklam w tradycyjnych mediach, takich jak prasa codzienna czy telewizja. Spadki te tylko częściowo zrekompensuje wzrost w sektorze cyfrowym.

Przychody z reklam w telewizji mają w przyszłym roku zmniejszyć się na Wyspach do 2,9 miliarda funtów. W kolejnych latach ma nastąpić odbicie, aż do poziomu 3,2 miliarda funtów w 2013 roku, ale to i tak sporo mniej w porównaniu z rekordowym rokiem 2005, kiedy przychody wyniosły tutaj 4 miliardy funtów.

Z kolei wartość brytyjskiego rynku prasy codziennej jako całości ma w latach 2009 - 2011 zmniejszyć się o 28 procent, przy 20-procentowym spadku wpływów reklamowych.

Optymistyczne są za to prognozy PwC odnośnie marketingu cyfrowego. Najszybciej rozwijającym się medium mają być tutaj gry wideo, w przypadku których przychody reklamowe zwiększą się w ciągu najbliższych trzech lat o 13,8 procenta.

źródło: Marketing Week

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Brytyjski rynek reklamy nadal w dół

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl