Brytyjskie gospodynie domowe uzależnione od internetu?

Brytyjskie gospodynie domowe spędzają prawie połowę (47 procent)swojego wolnego czasu surfując po internecie.

km
km
Udostępnij artykuł:

To wyższy wskaźnik niż w przypadku pracowników, bezrobotnych czynawet studentów - informuje serwis ComputerWeekly.com, powołującsię na badanie 'Digital World, Digital Life', przeprowadzone przezfirmę TNS.

Przeciętny Brytyjczyk na korzystanie z internetu przeznacza 28procent swojego wolnego czasu. W przypadku osób w wieku od 18 do 24lat wskaźnik ten wyniósł 32 procent.

Największy odsetek badanych (80 procent) loguje się do sieci abykorzystać z wyszukiwarek. Następne w kolejności są: bankowośćinternetowa (76 procent), szukanie newsów (75 procent), płacenierachunków (66 procent), szukanie informacji o pogodzie (62procent), odwiedzanie stron z danym produktem lub marką (62procent), korzystanie z porównywarek cenowych (60 procent),szukanie przed zakupem informacji na temat produktu/usługi (60procent) oraz oglądanie klipów wideo (55 procent).

Z kolei na szarym końcu znalazło się pisanie blogów, dzieleniesię materiałami wideo i korzystanie z wirtualnych światów (po 7procent) oraz korzystanie z serwisów randkowych (8 procent).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?