SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

BSA: „Zgłoś nielegalne oprogramowanie” (wideo)

Ruszył kolejny etap telewizyjnej kampanii zachęcającej pracowników do zgłaszania przypadków wykorzystywania przez firmy nielegalnego oprogramowania. Akcję prowadzi organizacja Business Software Alliance.

Kampania Business Software Alliance informuje, że przypadki piractwa komputerowego w firmach można zgłaszać, dzwoniąc pod numer 801 480 000. Spot do końca czerwca będzie emitowany w TVN24, Polsacie News oraz TVP Info.

Pierwszy etap akcji był prowadzony od końca stycznia do połowy marca br., kiedy reklama została wyemitowana w TVN24, Polsacie News i TV Biznes ponad 500 razy, dzięki czemu obejrzało ją łącznie 2,75 mln widzów. – Otrzymaliśmy liczne maile i telefony z zapytaniami dotyczącymi różnych kwestii związanych z legalnością oprogramowania, w tym odpowiedzialności pracodawcy za działania pracownika – relacjonuje Bartłomiej Witucki, koordynator i rzecznik Business Software Alliance w Polsce. – W odpowiedzi na tego rodzaju pytania, udostępniliśmy na naszej stronie internetowej wzór porozumienia pomiędzy pracodawcą a pracownikiem w zakresie zasad korzystania z komputerów firmowych i oprogramowania – dodaje.


– Według najnowszych danych IDC za rok 2010 skala piractwa komputerowego w Polsce utrzymuje się na poziomie 54 proc., co oznacza że ciągle ponad połowa oprogramowania jest nielegalnego pochodzenia. Prowadzenie informacyjnej kampanii antypirackiej należy uznać w świetle tych danych za jak najbardziej uzasadnione – zaznacza Krzysztof Janiszewski, przewodniczący lokalnego komitetu Business Software Alliance w Polsce.

Kreację kampanii przygotował niemiecki odddział odział BSA, produkcją spotu zajęła się firma Viva Film, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann.

Dołącz do dyskusji: BSA: „Zgłoś nielegalne oprogramowanie” (wideo)

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Koniuszko
Nie ma to jak promowanie stereotypu zły pracodawca, dobry podwładny. Przecież ten spot łamie wszystkie "dobre obyczaje" obowiązujące w reklamie.
A oto, jakie emocje ma wywoływać klip - strach, nienawiść, zemsta.

Gdybyśmy mówili o jeździe po pijanemu, albo o przemocy w rodzinie można by to jeszcze zrozumieć, ale takie armaty na nielegalne oprogramowanie?

To jaką reklamę ma przygotować ministerstwo finansów, żeby zmniejszać szarą strefę? Może spot z jakąś spektakularną akcją służb specjalnych z użyciem ostrej amunicji przeciwko niepłacącym podatków?
odpowiedź
User
szczery
Syf promujący kapusi i donosicieli!
odpowiedź
User
anonim
problem jest taki że bardzo często to pracownicy instalują nielegalne oprogramowanie, a pracodawca ponosi za to pełną odpowiedzialność... i gdzie tu sens i logika...
odpowiedź