Bubly - nowa woda skamowa od PepsiCo z reklamą podczas gali Oscarów

Firma PepsiCo wprowadziła do sprzedaży na rynku amerykańskim nową markę Bubly - smakową wodę gazowaną. Reklamy ją promujące zadebiutują 4 marca przy transmisji z rozdania Oscarów.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Bubly - nowa woda skamowa od PepsiCo z reklamą podczas gali Oscarów

Jak podaje PepsiCo w komunikacie, Bubly „łączy orzeźwiające smaki z optymistycznym i żartobliwym poczuciem humoru”. Ma „wstrząsnąć” kategorią smakowej wody gazowanej, bo nie zawiera sztucznych aromatów, słodzików i nie ma kalorii.

Na swoim kanale na Instagramie PepsiCo promuje Bubly wpisem: „0 kalorii, 0 substancji słodzących, 7394,62 bąbelków” i hashtagiem #CrackASmile.

0 calories. 0 sweeteners. 7394.62 bubbles. approximately. introducing new bubly sparkling water in 8 flavors. Post udostępniony przez bubly (@bublywater) Lut 7, 2018 o 7:02 PST

 

Woda Bubly na sklepowe półki do sklepów w Północnej Ameryce trafiła w tym tygodniu. Dostępna jest w ośmiu smakach, m.in. pomarańczowym, truskawkowym, grejfrutowym. Nazwa smaku wkomponowana jest w nazwę marki na opakowaniu, a kolor puszki jest adekwatny do smaku wody. Na etykietach widnieją też zabawne „uśmieszki”, a na zawleczkach umieszczono zabawne powitania (np. hej, yo, oh hi) oraz osobiste wiadomości (np. „Kochaj od początku”, „Czuję, że mogę być otwarta przy Tobie”).

Rynkowy debiut wody Bubly - rok po tym, jak PepsiCo wprowadziła do sprzedaży wodę LifeWTR - ma potwierdzać zaangażowanie firmy w ten segment napojów. Nowa linia aromatyzowanych, nie zawierających kalorii napojów ma przeciwdziałać trwającym spadkom sprzedaży słodzonych napojów gazowanych. Zwłaszcza wśród pokolenia millenialsów, które jest głównym targetem kategorii smakowych wód gazowanych w USA.

that moment when you don’t know how to introduce yourself for the first time so every option runs through your head. #cannedthoughts Post udostępniony przez bubly (@bublywater) Lut 7, 2018 o 7:06 PST

 

Jak podaje MediaPost powołując się na publikacje „Business Insider”, kategoria smakowej wody gazowanej jest kategorią szybko rosnącą, jej sprzedaż obecnie sięga 1,2 mld dolarów rocznie, a według prognoz może jeszcze wzrosnąć. Dowodem na to mogą być wyniki marki LaCroix, której sprzedaż w latach 2010-2015 wzrosła z 65 mln do 226 mln dolarów.

Obecnie marka Bubly wspierana jest przez działania w mediach społecznościowych realizowane pod tagiem „#CrackASmile”. Natomiast spot reklamowy - w dwóch wersjach - zadebiutuje 4 marca na antenie telewizji ABC podczas transmisji z gali rozdania Oskarów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"