„Budda. Dzieciak ’98” z rekordowym otwarciem w kinach wśród dokumentów

W pierwszych trzech dniach wyświetlania w kinach film dokumentalny „Budda. Dzieciak ’98” film zobaczyło 351 397 widzów. To trzeci najlepszy wynik otwarcia w tym roku i rekord otwarcia wśród dokumentów w historii.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
„Budda. Dzieciak ’98” z rekordowym otwarciem w kinach wśród dokumentów
fot. Kino Świat

„Budda. Dzieciak ‘98”  to film dokumentalny o życiu i dorobku jednego z najpopularniejszych polskich influencerów - Buddy. Dystrybutor określa go jako „uniwersalną opowieść o sile charakteru, determinacji w spełnianiu marzeń, ale i ogromnym potencjale branży YouTube oraz możliwościach, które są w niej ukryte”. Ekipa zdjęcia realizowała m.in. w Czarnobylu, Stanach Zjednoczonych, Rumunii czy Bośni i Hercegowinie.

Film wyreżyserował Krystian Kuczkowski, współtwórca dokumentu TVP „Ania” opowiadającego o życiu znanej aktorki Ani Przybylskiej czy innych dokumentów TVP jak “Krzysztof Krawczyk - całe moje życie” i “Maryla. Tak kochałam”. Kilka lat temu Kuczkowski był też dyrektorem programowym TVP. Jednym z koproducentów jest firma Platige Image.

Do kin film „Budda. Dzieciak ’98” trafił 22 marca br. Za dystrybucję odpowiada Kino Świat. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Poseł zapytał reporterkę TVP o "problemy umysłowe". Ostra wymiana zdań na sejmowym korytarzu

Poseł zapytał reporterkę TVP o "problemy umysłowe". Ostra wymiana zdań na sejmowym korytarzu

W Niemczech rośnie popularność naziemnej telewizji cyfrowej

W Niemczech rośnie popularność naziemnej telewizji cyfrowej

HBO Max poszerza zasięg

HBO Max poszerza zasięg

Rozdrobnienie praw do Ligi Mistrzów za Odrą. Kibice będą słono płacić

Rozdrobnienie praw do Ligi Mistrzów za Odrą. Kibice będą słono płacić

Czarna prognoza dla OpenAI. Czołowy bank wyliczył, jaką będzie mieć stratę

Czarna prognoza dla OpenAI. Czołowy bank wyliczył, jaką będzie mieć stratę

Gwiazdy Telewizji Polskiej w spocie akcji "Reklama Dzieciom"

Gwiazdy Telewizji Polskiej w spocie akcji "Reklama Dzieciom"