Budżet Knorra dla Lowe

Agencja Lowe Worldwide wygrała przetarg na obsługę sporej częściwartego 100 milionów funtów globalnego budżetu reklamowegonależącej do koncernu Unilever marki Knorr.

km
km
Udostępnij artykuł:

Lowe będzie odpowiedzialna za kampanie marki Knorr w Europie,Ameryce Łacińskiej, Azji Południowej i Południowo-Wschodniej oraz wChinach. Koordynacją działań zajmie się tutaj londyński oddziałagencji - informuje serwis Brand Republic.

Wcześniej budżet ten obsługiwała agencja JWT, której pozostaniepraca przy innych markach Unilevear, takich jak Sunsilk, Lux,Radiant i Timotei.

Natomiast za budżet Knorra w Ameryce Północnej, Afryce, naBliskim Wschodzie, w Australii, Nowej Zelandii i Turcji nadalodpowiadać będzie agencja DDB.

Dla Lowe wygrana w przetargu na obsługę marki Knorr jestpozytywnym zakończeniem roku, po tym jak wcześniej straciła budżetymarek Innocent i Stella oraz zaledwie po dwóch latach musi ponowniewalczyć o obsługę kampanii sieci sklepów John Lewis.

źródło: Brand Republic

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana