SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Budżet medialny Marsa dla MediaVest

MediaVest wygrał przetarg na planowanie i zakup mediów na rynku amerykańskim dla firmy Mars Inc.

Budżet medialny Marsa dla MediaVest

Tym samym należący do holdingu reklamowego Publicis Groupe dom mediowy będzie odpowiedzialny za warty 550 milionów dolarów skonsolidowany budżet medialny korporacji, przejmując przy tym medialne obowiązki marek firmy Wrigley, którą w październiku ubiegłego roku za 23 miliardy dolarów przejął Mars.

MediaVest jest od 2004 roku odpowiedzialny za medialny budżet należących do Marsa marek, takich jak Dove, Galaxy, Mars, Milky Way, Twix, Pedigree i Whiskas. Z kolei od roku 2006 marki Wrigley (m.in. Extra, Orbit, DoubleMint) obsługiwał w tym zakresie dom mediowy Mindshare.

Teraz MediaVest zajmie się planowaniem i zakupem mediów dla Marsa w telewizji, kinach i radiu. Cyfrowy budżet będzie natomiast obsługiwać jego siostrzana agencja Digitas, a budżet out of home należąca do WPP Group agencja Kinetic.

źródło: Adweek

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Budżet medialny Marsa dla MediaVest

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl