SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Budżet medialny Sony dla OMD

Dom mediowy OMD wygrał przetarg na międzynarodowy budżet medialny firmy Sony Computer Entertainment.

Budżet medialny Sony dla OMD

OMD w finałowej rozgrywce przetargu na budżet, którego wartość wynosi 80 milionów funtów, pokonał dom mediowy Mindshare. Wcześniej z przetargu wyeliminowane zostały m.in. domy mediowe MPG, Starcom MediaVest Group i Vizeum.

Celem Sony Computer Entertainment było połączenie medialnych działań promujących na 12 rynkach jej konsole do gier wideo PlayStation w jedną sieć.

OMD, który do tej pory obsługiwał już firmę na wielu rynkach, będzie teraz odpowiedzialny za jej obsługę medialną w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Francji, Niemczech, Włoszech, Hiszpanii, Portugalii, Belgii, Holandii, Luksemburgu, Austrii, Szwajcarii, Australii oraz Nowej Zelandii.

źródło: Brand Republic

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Budżet medialny Sony dla OMD

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl