SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Budżet Opla Meriva dla Amsterdam Worldwide

Firma General Motors powierzyła agencji Amsterdam Worldwide budżet na kampanię reklamową promującą europejską premierę nowego modelu Opla Meriva.

Wartość budżetu nie jest znana, ale przy tak dużej skali kampanii wydatki na reklamę mogą sięgnąć nawet 100 milionów dolarów.

W ciągu ostatnich dwóch lat Amsterdam Worldwide wielokrotnie pracowała przy międzynarodowych premierach samochodów GM. W walce o budżet Opla Meriva pokonała ona inne współpracujące z koncernem agencje - McCann Erickson, Lowe London i Delaney Lund Knox Warren.

Premiera nowego modelu Opla Meriva zaplanowana jest na marzec przyszłego roku.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Budżet Opla Meriva dla Amsterdam Worldwide

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl