Budżet reklamowy Heinekena dla BBH

Heineken przeniósł swój brytyjski budżet reklamowy z agencji TheRed Brick Road do Bartle Bogle Hegarty (BBH).

km
km
Udostępnij artykuł:

Firma podjęła taką decyzję bez postępowania przetargowego. BBHbędzie teraz odpowiedzialna za wszystkie obowiązki reklamoweHeinekena na rynku brytyjskim.

Agencja The Red Brick Road została wybrana przez Heinekena wlipcu 2006 roku - siedem miesięcy po jej powstaniu. W pokonanympolu zostawiła ona wówczas niewielką agencję StrawberryFrog, którawcześniej obsługiwała budżet znanego producenta piwa.

Ostatnią pracą The Red Brick Road dla Heinekena była uruchomionaw listopadzie ubiegłego roku cyfrowa i mobilna kampania "know thesigns", zachęcająca konsumentów do odpowiedzialnego spożywaniaalkoholu.

źródło: BrandRepublic

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"