SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Budżety marketingowe brytyjskich firm ostro w dół

W IV kwartale minionego roku budżety marketingowe brytyjskich firm były najniższe w ciągu ostatnich 9 lat.

Z raportu Institute of Practitioners in Advertising (IPA) o nazwie Bellwether, w którym badane są zachowania około 300 brytyjskich firm, wynika, że spadek w wydatkach marketingowych zanotowano piąty kwartał z rzędu.

Zaledwie 7 procent badanych firm zrewidowało swoje całoroczne wydatki reklamowe w górę, podczas gdy 49 procent zdecydowało się na ich zmniejszenie. Z kolei na rok 2009 obniżenie swoich budżetów zapowiedziało 45 procent, podczas gdy zwiększenie tylko 20 procent firm.

Najbardziej dotkniętymi sektorami w poprzednim kwartale były budżety na reklamę w "najważniejszych mediach reklamowych" takich jak telewizja, prasa i radio. Nawet w przypadku reklamy internetowej, która w poprzednich latach notowała wzrost na poziomie dwucyfrowym, zaobserwowano rekordowy spadek.

źródło: Brand Republic

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Budżety marketingowe brytyjskich firm ostro w dół

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl