Bulsjarz, Roksasas i Klaudia Sobótka śpiewają w świątecznej kampanii T-Mobile

W ramach kampanii świątecznej T-Mobile, marka opublikowała teledysk do świątecznej piosenki zaśpiewanej przez popularnych tiktokerów. Działania realizuje agencja VMLY&R.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Bulsjarz, Roksasas i Klaudia Sobótka śpiewają w świątecznej kampanii T-Mobile

Ruszyła kolejna odsłona świątecznej kampanii T-Mobile. W tym roku marka przypomina o tym, że rozmowa to najlepszy prezent na święta. Dlatego zamiast pytać o przyszłość, dawać złote rady i mówić, jak należy żyć, zapytajmy bliskich o to jak się czują i czy są szczęśliwi. 

Z tej okazji, w ramach digitalowej kampanii świątecznej T-Mobile, agencja VMLY&R przygotowała utwór świąteczny i teledysk, poświęcony rodzinnym relacjom przy świątecznym stole. Piosenka bazuje na kultowym przeboju “Jingle Bells”, ale w zupełnie nowej wersji: brzmienia nawiązują do trapu, soulu i popu, a tekst do niewygodnych pytań jakie padają w święta. Piosenkę zaśpiewali Bulsjarz, Roksasas i Klaudia Sobótka, doskonale znani - zwłaszcza młodym odbiorcom - z TikToka i Instagrama.

Utwór został przygotowany przez Wojtka Urbańskiego i studio Dyspensa. Teledysk do piosenki wyreżyserowała Nastka Gonera z Igorem Połaniewiczem za kamerą. Działania digital prowadzi VMLY&R. Teledysk można zobaczyć na kanałach T-Mobile – YouTube i Facebook, a piosenkę (już niedługo) posłuchać na Spotify. 

W okresie przedświątecznym T-Mobile prowadzi szeroko zakrojone działania, w tym: kampanię wizerunkową, promocję oferty świątecznej czy współpracę ze Szlachetną Paczką - działania w internecie realizuje VMLY&R. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana