OOH, murale i specjalny teledysk promują nowy serial „Bunt!”

Trwa kampania reklamowa nowego serialu TVN i Player.pl „Bunt!”. TVN Grupa Discovery promuje produkcję głównie w największych miastach w Polsce, za zakup mediów odpowiada Mediacom. Serial oglądać można od 31 stycznia, emitowany jest od poniedziałku do piątku.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
OOH, murale i specjalny teledysk promują nowy serial „Bunt!”
Kampania serialu „Bunt!”; fot. TVN

Kampania serialu „Bunt” obejmuje między innymi galerie handlowe, OOH, plakaty i busy. Produkcję wspiera również kampania internetowa. Akcja obejmuje też murale we Wrocławiu i Łodzi.

Kampania rozpoczęła się już w poniedziałek, 17 stycznia, ale główne działania są realizowane od 26 stycznia. Większość działań skoncentrowana jest w ośmiu najważniejszych miastach w Polsce - Łodzi, Gdańsku, Szczecinie, Krakowie, Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu i Katowicach.

Za zakup mediów odpowiedzialny był Mediacom.

„Bunt!” promuje utwór w wykonaniu B.R.O oraz The Smarcoole

Na potrzeby serialu powstał teledysk w wykonaniu B.R.O oraz zespołu The Smarcoole, który został udostępniony w sieci 13 stycznia. Tekst do utworu napisali Grzegorz Szczerek i Jakub Birecki. Za muzykę odpowiedzialny jest Michał Cichanowicz, a za montaż - Alex Peralyhin/Michał Pakulski.

O czym opowiada serial „Bunt!”?

Fabuła serialu „Bunt!” koncentruje się na losach zbuntowanych nastolatków z Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego, którym zarządza surowa dyrektor - Agata Gawron. Po tym jak kobieta wprowadza nowe obostrzenia i kary, wychowankowie urządzają strajk.

- Sytuacja staje się na tyle poważna, że zbuntowanym bohaterom grozi interwencja policji i więzienie. Ostatnią deską ratunku jest były dyrektor ośrodka, legendarny Tomasz Wilk, który w wyniku dramatycznych wydarzeń z przeszłości skazał się na banicję. Dawny wychowawca kiedyś dostrzegł w nich potencjał, dotarł do nich i zaakceptował - teraz znów staje po ich stronie - informuje biuro prasowe TVN Grupy Discovery.

Jan Wieczorkowski w głównej roli

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/bunt-nowy-serial-tvn-player-pl-specjalny-projekt-kto-wystepuje,7170045711218817a ##

Z kolei w role wychowanków Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego wcielają się: Natalia Jędruś (Róża), Maciej Kucharski (Kajetan), Ola Grabowska (Majka), Małgorzata Majerska (Nina), Maja Wolska ("Lolita"), Iga Górecka (Zośka), Maciej Kosiacki („Jajko”), Jakub Pruski („Hakier”), Aleksander Kaleta („Bolo”) i Maciej Kobiela („Gruby”).

Zdjęcia do serialu wystartowały w sierpniu 2021 roku, realizowane są w zamku Florkiewiczów w Młoszowej koło Trzebini. Producentami „Buntu!” są Tomasz Karpiński i Marta Fujak, reżyserem formatującym - Darek Twaróg, autorem zdjęć Robert Halastra, a za montaż odpowiada Robert Ciodyk.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/hity-player-pl-2021-rok-skazana-brzydula-chylka,7170060825553025a ##

Scenariusz, oparty na oryginalnym pomyśle TVN, tworzą Maciej Kazula i Beata Halastra.

Emisja w TVN i Player.pl

Premiera serialu „Bunt!” w TVN i serwisie Player.pl odbyła się w poniedziałek, 31 stycznia 2022 roku. Produkcja w TVN emitowana jest w dni powszednie o godz. 18.25.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kontrola-drugi-sezon-obsada-zwiastun-gdzie-ogladac-player-cena,7170071270815361a ##

Według badania Mediapanel w listopadzie ub.r. serwis Player.pl miał 4,10 mln użytkowników. W połowie lutego ub.r. na platformie wprowadzono w pełni subskrypcyjny model dostępu - pojawił się pakiet za 4 zł miesięcznie, w którym przy treściach emitowane są reklamy.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych