Buntownicy w kampanii Converse'a

Converse obchodzi stulecia istnienia. Pod hasłem "Connectivity"rusza globalna kampania wizerunkowa, która pojawi się w mediach podkoniec lutego.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

W swojej najnowszej kampanii Converse pokazuje osoby, które naprzestrzeni stu lat nosiły produkty tej marki m.in : James Dean,Common, M.I.A, Sid Vicious, Billie Joe Armstrong, Dwyane Wade,Hunter S. Thompson czy Joan Jett.

Działania promocyjne związane z kampanią "Connvectivity" naterenie Polski obejmą prasę, internet oraz materiały POS w siecisklepów sprzedających produkty marki Converse.

Kampania potrwa do wakacji. Najmocniejsze uderzenie będzie miaław marcu i kwietniu.

Koncepcję kreacji przygotowała agencja Anomaly z Nowego Jorku, azrealizowała ją holenderska agencja Staat z Amsterdamu.

Zakupem mediów zajął się AmerSport we współpracy z domemmediowym Pro Media House.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"