Burda International Polska powierza budżet mediowy Starcom MediaVest Group

Wydawnictwo Burda International Polska, wydawca m.in. magazynów „Elle”, „Glamour” i „National Geographic”, konsoliduje obsługę mediową w Starcom MediaVest Group.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Burda International Polska powierza budżet mediowy Starcom MediaVest Group

Starcom MediaVest Group (obejmująca domy mediowe Starcom, Starlink i MediaVest) zajmie się strategią komunikacji Burda International Polska oraz planowaniem i zakupem wszystkich mediów do akcji reklamowych wydawcy, a także działaniami z zakresu marketingu precyzyjnego, analityki i badań.

Jak tłumaczą przedstawiciele Burdy, o wyborze Starcomu zdecydowały skuteczność biznesowa, analityczne podejście do strategii oraz nowoczesny sposób planowania i realizacji kampanii.

Wartość kontraktu i czas jego trwania nie zostały ujawnione.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta