Burda Media Polska z dyrektor zarządzającą ds. digital

Nowo utworzone stanowisko dyrektor zarządzającej ds. digital w Burda Media Polska objęła Nino Dżikija. Wcześniej pracowała m.in. w Grupie naTemat, Wirtualnej Polsce i własnej agencji Natives.

Tomasz Wojtas
Tomasz Wojtas
Udostępnij artykuł:
Burda Media Polska z dyrektor zarządzającą ds. digital
Nino Dżikija, fot. materiały prasowe Burda Media Polska

Nino Dżikija w Burda Media Polska będzie odpowiadać za rozwój digitalowego portfolio wydawnictwa, ze szczególnym uwzględnieniem serwisów wchodzących w skład segmentów women & food: Kobieta.pl, Polki.pl, Mamotoja.pl, Gotujmy.pl, Przyslijprzepis.pl, Mojegotowanie.pl. Zarządzane przez nią zespoły będą wspierać także serwisy: Elle.pl, Glamour.pl, Viva.pl, National-geographic.pl, Wizaz.pl i Party.pl będące częścią multimedialnych segmentów luxury, lifestyle & travel.

– Nino dołącza do naszego zespołu zarządzającego wnosząc swoje bogate doświadczenie digitalowe z obszaru moda i uroda, kulinaria oraz zdrowie i parenting. To od zawsze kluczowe dla Burda Media kategorie tematyczne w Internecie, w których mamy ambicje rosnąć szybciej niż rynek – podkreśla w komunikacie Maciej Klepacki, CEO Burda Media Polska.

Głównymi zadaniami Nino Dżikiji będzie rozwój działań w obszarze contentowym i produktowym, centralizacja działań w obszarze pozyskania ruchu internetowego oraz wsparcie monetyzacji produktów z digitalowego portfolio firmy. Nowa dyrektor będzie raportować bezpośrednio do Macieja Klepackiego.

Do struktur pracujących bezpośrednio z dyrektor zarządzającą ds. digital dołączą zespoły odpowiedzialne w Burda Media Polska za obszary: SEO, social media, traffic & online inventory, ad grid oraz video Hub, dotychczas znajdujące się w różnych pionach firmy.

– Wierzę, że zarówno centralizacja kluczowych kompetencji cyfrowych w firmie w ramach jednego zespołu digital, a także wsparcie przez ten zespół naszych strategii contentowych i produktowych realizowanych w segmentach multimedialnych są jednymi z ważniejszych zmian w zarządzaniu naszym portfolio mediowym w 2025 roku, szczególnie w przypadku marek i produktów wyłącznie digitalowych – dodaje Klepacki.

– Cieszę się, że dołączam do Grupy w chwili bezprecedensowych zmian na rynku digital, które zmieniają całokształt mediów w Polsce i na świecie. Lista wyzwań, przed którymi stoją wydawcy internetowi, jest długa i wszystkim znana. Gdy patrzę na nią, widzę jednak szansę na nowe źródła rozwoju i obietnicę niesamowitej przygody – podkreśla Nino Dżikija.

W ostatnich latach Nino Dżikija prowadziła własną agencję Natives specjalizującą się w doradztwie w obszarze SEO, social media, strategiach contentowych oraz analityce internetowej.

W latach 2017-2023 była związana z Wirtualną Polską, m.in. jako redaktor naczelna segmentu biznes, technologia i motoryzacja, head of product innovation oraz head of lifestyle. Na tym ostatnim stanowisku odpowiadała za strategię rozwoju i wyniki finansowe serwisów WP Kobieta, WP abczdrowie, Parenting.pl, Pyszności.pl, Pudelek i WP Film.

W latach 2015-17 pracowała w Grupie NaTemat.pl jako redaktor naczelna inn:Poland. Wcześniej przez pięć lat była dziennikarką działu zagranicznego „Dziennika Gazety Prawnej”.

Roszady w Burda Media Polska

Pod koniec 2024 roku z Burda Media Polska po 17 latach pracy rozstała się Agnieszka Wicher-Szczesna, dyrektor zarządzająca segmentu luxury, lifestyle & travel. Nadzór nad portalami i magazynami z tego pionu przejęli wówczas bezpośrednio prezes i wiceprezes wydawnictwa.

Z kolei Monika Ceglińska-Maciak objęła nowo utworzone stanowisko strategy, ad product and Content Studio director w biurze reklamy Burda Media Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy