Burda otwiera nowe studio. „Nowy etap w obszarze wideo”

Spółka Burda Media Polska uruchomiła nowoczesne studio broadcastowe, które umożliwia realizację szerokiej gamy formatów – od programów redakcyjnych po profesjonalne produkcje reklamowe. - Burda Media Polska rozpoczyna dziś zupełnie nowy etap w obszarze wideo - podkreśla Konrad Mazur, head of video w Burdzie.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:
Burda otwiera nowe studio. „Nowy etap w obszarze wideo”
Nowe studio wideo Burdy

Nowe studio o powierzchni 300 metrów kw. znajduje się na warszawskim Mokotowie, niedaleko siedziby firmy. Do dyspozycji w obiekcie są: dwa studia broadcastowe, dwie wideocastownie, biała hala do dowolnej aranżacji reżyserka z systemem TriCaster, makijażownia oraz lobby dla gości. 

Jak podaje Burda, proces produkcji został w pełni zautomatyzowany i zarządzany centralnie z reżyserki, złożonej trzech paneli: wizja, dźwięk i światło.

– W 2024 udało się zwodować trzy formaty, które wyróżniły się na rynku: „Życie od Nowa” Joanny Przetakiewicz, „Elle Essence” Michała Zaczyńskiego oraz „SPAring” Katarzyny Dąbrowskiej. Mając w rękach nowe zabawki, możemy zacząć tworzyć więcej, sprawniej i w unikatowej scenografii, godnej lidera w branży Beauty & Lifestyle i spełniającej wszelkie potrzeby atrakcyjnego branded content - napisał Konrad Mazur na LinkedIn.

grafika

Burda Media Polska to wydawca magazynów “Elle”, “Glamour”, “Viva!” czy “National Geographic Polska” i ich witryn WWW, a także serwisów Polki.pl, Kobieta.pl, Party.pl czy Wizaz.pl.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska