Burda z nową szefową serwisów kulinarnych

Anna Urbańska objęła stanowisko redaktorki naczelnej serwisów kulinarnych z portfolio Burda Media Polska – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Będzie odpowiadać za współtworzenie i realizację strategii contentowej, social mediowej oraz rozwój serwisów przyslijprzepis.pl, mojegotowanie.pl oraz gotujmy.pl.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
Burda z nową szefową serwisów kulinarnych

- Jestem przekonana, że doświadczenie Ani oraz jej ogromna pasja zaowocują realizacją założonych celów. Wierzę, że jej zaangażowanie, konsekwencja i otwartość na tak szybko zmieniający się dziś rynek mediowy pozwolą nam rozwijać serwisy kulinarne i nieustająco odpowiadać na potrzeby naszych użytkowniczek i użytkowników – mówi Karolina Kalinowska, dyrektorka segmentu women & food w Burdzie. 

Urbańska przejęła obowiązki Katarzyny Imiołek, która w styczniu br. rozstała się z firmą.

Anna Urbańska w Burda Media Polska od trzech lat

Do Burda Media Polska Anna Urbańska dołączyła w 2021 roku. Początkowo w roli redaktorki serwisu gotujmy.pl, później redaktorki działu Dieta & Fitness serwisu polki.pl, a następnie koordynatorki SEO.

Urbańska z wykształcenia jest dietetyczką kliniczną. Swoje doświadczenie zdobywała pracując jako dietetyk. Przeprowadzała warsztaty edukacyjne i tworzyła content dotyczący zdrowego odżywiania. Jako dietetyk współpracowała z takimi firmami jak Allegro, OneDietetics i Kids Feeding Team.

W I kwartale 2024 r. serwisy przyslijprzepis.pl, mojegotowanie.pl oraz gotujmy.pl. dotarły łącznie do 9,6 mln realnych użytkowników, co stanowi 29,2 proc. populacji internautów w Polsce (dane: Mediapanel). 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta