SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Burda wchodzi w e-commerce, kupiła udziały w Showroomie

Wydawnictwo Burda International kupiło 25 proc. udziałów w platformie e-commerce Showroom, sprzedającej kolekcje młodych polskich projektantów.

Showroom został założony początku 2012 roku przez Michała Judę i Jana Stasza, przy wsparciu polskiego funduszu VC HardGamma Ventures. Obecnie ponad 500 projektantów na platformie prezentuje i sprzedaje tu swoje kolekcje. Właściciele serwisu zarabiają na wynoszącej kilkanaście proc. prowizji od sprzedaży. Projektantom udostępniają wszelkie narzędzia potrzebne do sprzedaży  i promocji, a także do zarządzania stanem w magazynie i wysyłkami.

25 proc. udziałów w platformie przejętych przez Burdę to nowo wyemitowane udziały. Ani wydawnictwo ani założyciele Showroomu nie zdradzają, ile Burda za nie zapłaciła.

- Widzimy ogromny potencjał dla tego typu platformy w segmencie fashion. Burda International ma tu duże doświadczenie jako wydawca takich marek jak: ‚Elle‘, ‚In Style‘, ‚Prestige‘ i ‚Burda style‘. Dzięki temu mamy duży zasięg grup docelowych zainteresowanych modą. To stanowi doskonały fundament dla strategicznego partnerstwa pomiędzy Showroomem i Burda International - mówi Fabrizio D’Angelo, prezes Burda International.

Showroom ma współpracować z wydawanymi przez Burda Media Polska miesięcznikami modowymi „Elle” i „In Style”. Na razie jednak spółka nie podaje szczegółów na ten temat.

W planach Showromu jest też ekspansja serwisu do kolejnych krajów.

Dołącz do dyskusji: Burda wchodzi w e-commerce, kupiła udziały w Showroomie

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mister
Taaa... wchodzi w e-commerce. I przy okazji wywala połowę swojej spółki on-line, ale o tym już cicho....
odpowiedź