Burgery Blowka w restauracjach Sphinx

W wybranych restauracjach Sphinx dostępne są burgery marki BlowBurgers, sygnowanej nazwiskiem twórcy internetowego Karola "Blowka" Gązwy.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Burgery Blowka w restauracjach Sphinx

Sieć wirtualnych restauracji BlowBurgers, sygnowana przez youtubera Karola “Blowka” Gązwy jest dostępna w opcji “take away” (tylko w odbiorze) w lokalach sieci Sphinx.

Oferta jest dostępna do 18 grudnia. Zamówienia są realizowane tylko w formie odbioru osobistego, a dania można zamawiać przez stronę internetową marki BlowBurgers.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/hemp-tea-energia-zabka-promocja-konkurs-opinie-gdzie-kupic-blowek ##

Propozycja BlowBurgers i restauracji Sphinx to cztery różne opcje burgerów, dostępnych w zestawie z frytkami w różnych rozmiarach i napojem. Specjalną propozycją jest zestaw kibica – czyli trzy burgery, największe frytki oraz napoje.

Burgery Blowka są dostępne w 39 miastach, w tym w 69 lokalach sieci Sphinx oraz w 8 wyselekcjonowanych lokalach partnerskich Rebel Tang.

Koncept wirtualnej restauracji Blow Burgers od stycznia tego roku oferuje produkty z dowozem w wybrane miejsce. Projekt powstał dzięki współpracy z firmą Rebel Tang, którą w imieniu Blowka nawiązała agencja Fantasyexpo oraz Wolski Management. Food-techowy startup tworzy wirtualne restauracje, gotowe do uruchomienia w każdej komercyjnej kuchni.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta