SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Burger King, Heineken, Samsung, „House of Cards” - najbardziej kreatywne kampanie z Cannes Lions 2016 (wideo)

Dwa Grand Prix i kilkanaście Złotych Lwów wręczono w kategoriach Promo & Activation i Creative Effectiveness na festiwalu Cannes Lions 2016. Otrzymali je autorzy kampanii takich marek jak Burger King, Heineken, Samsung, Deutsche Telekom, Volskwagen, Toyota, Microsoft i Netflix.

Article

Creative Effectiveness Lions

Grand Prix

Montys Christmas
Marka/marketer: John Lewis
Agencja: Adam&Eve DDB Londyn

 


Złote Lwy

Smellcome to manhood
Marka/marketer: Old Spice
Agencja: Wieden+Kennedy Portland

 


Raising Eyebrows and Subscriptions
Marka/marketer: The Economist
Agencja: Proximity Londyn

 


Promo&Activation Lions

Grand Prix

#Optoutside
Marka/marketer: Rei
Agencja: Venables Bell&Partners San Francisco

 


Złote Lwy

Brewtroleum
Marka/marketer: Heineken
Agencja: Colenso BBDO

 


The Baby Stroller Test Ride by Contours 
Marka/marketer: Baby Strollers
Agencja: FCB Chicago

 


The Reversed Trailer
Marka/marketer: Harald A. Moller/ Volkswagen Norwegia
Agencja: Try Oslo

 


Landcruiser Emergency
Marka/marketer: Toyota
Agencja: Saatchi&Saatchi Australia

 


Van Gogh BNB „Bedrooms”
Marka/marketer: Art Institute of Chicago
Agencja: Leo Burnett Chicago

 


Slow Down GPS
Marka/marketer: IF Insurance
Agencja: Forsman &Bodenfors Gothenburg

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Burger King, Heineken, Samsung, „House of Cards” - najbardziej kreatywne kampanie z Cannes Lions 2016 (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl