Burger King wykorzystuje prawdziwe kolizje przy jego restauracjach do promowania opcji dostawy

Sieć Burger King w swojej najnowszej kampanii pokazuje zdjęcia faktycznych kraks samochodowych przy jej restauracjach. Promuje w ten sposób opcję dostawy do domu klienta.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Burger King wykorzystuje prawdziwe kolizje przy jego restauracjach do promowania opcji dostawy

Sieć Burger King w swojej najnowszej kampanii wykorzystuje zdjęcia z wypadków samochodowych, które zdarzyły się przy ich lokalach. Były to faktyczne kraksy, które zdarzyły się klientom Burger Kinga przy zamawianiu jedzenia. I tak np. jeden z kierowców wjechał autem do lokalu, zbijając szyby, inny uderzył w stojący tuż przy restauracji betonowy słupek.

grafika

Jak podaje Burger King, wypadki te spowodowane były prawdopodobnie przez nieuwagę kierujących, a być może również przez to, że kierując pojazdem używali równocześnie smartfona. Firma informuje, że w kolizjach pokazanych w kampanii nikt nie ucierpiał.

grafika

Na reklamach widnieje hasło „Leave it to us” („Zostaw to nam”). W ten sposób Burger King chce zachęcić swoich klientów do korzystania z usługi dostawy posiłków z Burger Kinga wprost do domu, za pośrednictwem aplikacji DoorDash.

Kreację reklam przygotowała agencja Lola MullenLowe z Hiszpanii.

grafika

Kampania jest utrzymana w duchu reklam Burgera Kinga z wiosny ub.r., pokazujących restauracje płonące po grillowaniu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koniec abonamentu i RMN, 2,5 mld zł z budżetu dla TVP i Polskiego Radia. Jest projekt ustawy

Koniec abonamentu i RMN, 2,5 mld zł z budżetu dla TVP i Polskiego Radia. Jest projekt ustawy

Netflix kupuje Warner Bros. Co dalej z TVN, HBO Max i Playerem? Wyjaśniamy [FAQ]

Netflix kupuje Warner Bros. Co dalej z TVN, HBO Max i Playerem? Wyjaśniamy [FAQ]

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Cięcia u niemieckiego nadawcy. Do zwolnienia 600 osób

Cięcia u niemieckiego nadawcy. Do zwolnienia 600 osób

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg