SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Business Insider i Money.pl ze spadkami, mocno zyskał dział o2.pl (TOP 10)

Większość czołowych serwisów biznesowo-prawnych zanotowała w kwietniu spadki odwiedzalności. Najwięcej stracił Bankier.pl, zmalały też wyniki liderującego Business Insider Polska i zajmującego drugie miejsce Money.pl, natomiast duży wzrost osiągnęła sekcja gospodarczo-prawna o2.pl.

Article

Według wyników badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w kwietniu br. Business Insider Polska (Ringier Axel Springer Polska) odwiedziło 9,25 mln internautów, co przełożyło się na 31,71 proc. zasięgu. Z kolei Money.pl (Grupa Wirtualna Polska) zanotował 8,91 mln użytkowników i 40,52 proc. zasięgu.

Kolejne miejsca w zestawieniu zajmują działy biznesowo-prawne portali ogólnotematycznych. Na o2.pl (Grupa Wirtualna Polska) taka sekcja miała 4,89 mln użytkowników i 16,77 proc. zasięgu, na Radiozet.pl (Eurozet) - 4,74 mln odwiedzających i 16,23 proc. zasięgu, a na Gazeta.pl (Agora) - 4,71 mln użytkowników i 16,15 proc. zasięgu.

W rankingu są też witryny mediów pozainternetowych. Portal „Rzeczpospolitej” Rp.pl (Gremi Media) odwiedziło 4,6 mln internautów, dając 15,77 proc., Infor.pl, jeden z serwisów „Dziennika Gazety Prawnej” (Infor Biznes) miał 4,43 mln użytkowników i 15,17 proc. zasięgu, a dział biznesowo-prawny TVN24.pl - 3,71 mln użytkowników i 12,72 proc. zasięgu.

Na Interii (Grupa Interia-Polsat) taka sekcja zanotowała 3,85 mln odwiedzających i 13,18 proc. zasięgu, a na Bankier.pl (Bonnier Business Polska) - 3,68 mln użytkowników i 12,61 proc. zasięgu.

W porównaniu z marcem Business Insider Polska stracił 598,7 tys. użytkowników (to 6,1 proc. w dół), a Money.pl - 602,6 tys. (6,3 proc.).

Jeszcze większe spadki zanotowały sekcje biznesowo-prawne Bankiera i TVN24.pl. W pierwszej ubyło 1,08 mln internautów (to 22,6 proc.), a w drugiej - 759,4 tys. (17 proc.). Na Infor.pl liczba użytkowników zmalała o 556,6 tys. (11,2 proc.).

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Kilkuprocentowe spadki oprócz Business Insider Polska i Money.pl zanotowało kilka innych witryn. Na Gazeta.pl dział biznesowo-prawny stracił 274,7 tys. użytkowników (5,5 proc.), na Interii - 132,2 tys. (3,3 proc.), a na Rp.pl - o 209,3 tys. (4,3 proc.).

Jako jedyna witryna wzrost osiągnął obszar biznesowo-prawny o2.pl, przybyło w nim 1,2 ml internautów (32,4 proc.). Natomiast na Radiozet.pl sekcja o gospodarce i prawie w ramach Mediapanelu została wydzielona dopiero w kwietniu.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Business Insider i Money.pl ze spadkami, mocno zyskał dział o2.pl (TOP 10)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl