SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

BuzzFeed powraca do banerów reklamowych, reklama natywna to za mało

Internetowy serwis BuzzFeed postanowił przywrócić na kluczowe miejsca na swojej stronie tradycyjne banery reklamowe. Wcześniej wydawca zrezygnował z tego formatu stawiając na reklamę natywną, ale przychody z niej są zbyt skromne w perspektywie wejścia BuzzFeed Inc. na giełdę.

Zgodnie z zapowiedziami BuzzFeed zamierza w najbliższym czasie powrócić do zamieszczania u siebie tradycyjnych banerów reklamowych które będą widoczne na szczycie wyświetlanych artykułów oraz w wybranych sekcjach na stronie głównej.

Wcześniej BuzzFeed zrezygnował z oferowania w serwisie powierzchni reklamowej przeznaczonej na internetowe banery, zamiast tego postawił na reklamę natywną. Teraz jednak Jonah Peretti - właściciel serwisu - przyznał, że z dwóch powodów widzi sens w przywróceniu banerowego formatu w BuzzFeed. Pierwszym z nich jest stale rosnąca liczba odbiorców (wg danych ComScore 75 mln unikalnych użytkowników w USA w czerwcu br.) i związany z tym coraz większy potencjał reklamowy serwisu, który warto wykorzystać.

Drugi powód to według Perettiego coraz lepiej funkcjonująca reklama w systemie programmatic sprawia, że banery są mniej irytujące dla użytkowników i lepiej przez nich akceptowane.

Trzecią przyczyną decyzji o powrocie banerów może być fakt, że reklama natywna na obecnym etapie nie zapewnia satysfakcjonujących przychodów, a BuzzFeed Inc. musi o nich myśleć biorąc pod uwagę że firma chce wejść na giełdę w 2018 r.

Dołącz do dyskusji: BuzzFeed powraca do banerów reklamowych, reklama natywna to za mało

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl