BuzzFeed redukuje zatrudnienie, ponad 200 pracowników straci pracę

Serwis BuzzFeed planuje redukcję załogi. Według zapowiedzi w najbliższym czasie pracę w firmie ma stracić 225 osób, co stanowi około 15 procent personelu. Powodem decyzji jest cięcie kosztów spowodowane niższymi niż zakładane przychodami wydawcy.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
BuzzFeed redukuje zatrudnienie, ponad 200 pracowników straci pracę

O planowanych zwolnieniach Jonah Peretti, szef BuzzFeeda poinformował pracowników w wewnętrznym mailu. Zgodnie z zapowiedzią spośród zespołu liczącego obecnie 1,45 tys. zatrudnionych wypowiedzenia otrzyma 225 osób stanowiących 15 proc. załogi. W najbliższych dniach firma ma podać szczegółowe informacje o tym jakie działy zostaną objęte redukcjami, nie wiadomo na razie w jakim stopniu zwolnienia będą dotyczyły dziennikarzy serwisu.

Peretti wyjaśnił, że powodem planowanych zwolnień są wyniki finansowe firmy, która co prawda notuje ogólne wzrosty, jednak w segmencie przychodów wskaźniki okazały się słabsze od zakładanych. W związku z tym wydawca jest zmuszony poszukiwać oszczędności, a jedynym ze sposobów jest cięcie kosztów zatrudnienia.

Obecna redukcja nie jest pierwszą którą przeprowadza BuzzFeed. W 2017 r. firma wręczyła wypowiedzenia ponad stu pracownikom.

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska