SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Bydgoskie CH Rondo z nową identyfikacją wizualną

Centrum Handlowe Rondo w Bydgoszczy zyskało nowe logo oraz nową stronę internetową, za których projekt odpowiada londyńskie studio And.

W nowym logotypie Centrum Handlowego Rondo użytych jest osiem kolorów, które mają komunikować pozytywny i przyjazny charakter miejsca. Wyróżniają się one na tle cegły, metalu i szkła, użytych do przebudowy wnętrza centrum.

Do kolorystyki nowego logotypu CH Rondo nawiązuje szata graficzna nowej strony internetowej chrondo.pl. Witryna została zaprojektowana w technologii Responsive Web Design, co oznacza, że dopasowuje się do wielkości ekranu urządzenia, z którego użytkownik korzysta.

Za nową identyfikację wizualną Centrum Handlowego Rondo odpowiadało londyńskie studio brandingowe And, specjalizujące się w projektach dla centrów handlowych.

Dołącz do dyskusji: Bydgoskie CH Rondo z nową identyfikacją wizualną

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl