Były dyrektor z TVP przechodzi do NCBR

Marek Kacprzak wygrał konkurs na dyrektora Działu Informacji i Promocji Narodowego Centrum Badań i Rozwoju – ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Przez ostatni rok odpowiadał za prace działu strategii Telewizji Polskiej.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Były dyrektor z TVP przechodzi do NCBR
Marek Kacprzak

Marek Kacprzak wygrał konkurs na dyrektora Działu Informacji i Promocji NCBR. Ma rozpocząć pracę 1 kwietnia br. - przekazało portalowi Wirtualnemedia.pl biuro prasowe organizacji.

Do jego zadań należeć będą m.in. budowanie i rozwój zespołu, opracowanie i monitorowanie strategii działań informacyjnych i promocyjnych, kształtowanie wizerunku NCBR w mediach (m.in. poprzez obsługę publicznych wystąpień dyrekcji, prowadzenie biura prasowego, kontakty z dziennikarzami), współpraca z ministerstwem nadzorującym czy Centrum Informacyjnym Rządu.

NCBR zatrudnia szefa promocji 

„W ramach procesu rekrutacyjnego nadesłano łącznie 199 aplikacji, z czego 31 kandydatów nie spełniło kryteriów formalnych określonych w ogłoszeniu. Rozmowy rekrutacyjne trwały do 14 lutego br. włącznie i zostały zakończone złożeniem oferty p. Markowi Kacprzakowi 19 lutego br.” - poinformowało nasz portal Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w odpowiedzi na pytania o szczegóły rekrutacji.  

– Praca dla takiej instytucji jak NCBR, to ekscytujące wyzwanie zawodowe. Jako główny cel stawiam sobie zbudowanie wizerunku wiarygodnej, profesjonalnej, eksperckiej i nowoczesnej instytucji, która łączy świat nauki i przedsiębiorczości pozwalając tym światom współpracować, łączyć siły i realizować najbardziej ambitne projekty, z których jako Polacy możemy być dumni. Moim celem jest też pokazanie wszystkim, że realizowane dzięki NCBR projekty spełniają nasze narodowe aspiracje i marzenia dotyczące rozwoju. Chciałbym, by jak najwięcej osób wiedziało i kojarzyło NCBR z tym, że jest to instytucja dla najlepszych i współpracuje z najlepszymi, którzy wiedzą, jak prowadzić badania i jak wprowadzać nowe produkty na rynek – komentuje dla Wirtualnemedia.pl Marek Kacprzak.

Jako pierwsza o możliwym nawiązaniu współpracy NCBR z Markiem Kacprzakiem pisała Anna Wittenberg na łamach "Dziennika Gazety Prawnej" (dziś w WNP.pl). Dziennikarka opisywała, że firma ówczesnego dyrektora w TVP podpisała z NCBR na koniec grudnia 2024 roku trzymiesięczną umowę, obejmującą przygotowanie i realizację kampanii wizerunkowej. 

Marek Kacprzak ostatnio w TVP

Przez ostatni rok Marek Kacprzak był wicedyrektorem biura spraw korporacyjnych Telewizji Polskiej, w którym odpowiadał za dział strategii. Wcześniej był rzecznikiem prasowym Lewicy. To wieloletni dziennikarz, związany m.in. z Polsatem, Wirtualną Polską, „Polską The Times”, TVN24 czy RMF FM.

Marek Kacprzak jest wykładowcą akademickim, ukończył studia MBA prowadzone przez Erasmus Universiteit Rotterdam.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta