SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

BZ WBK oddaje czas reklamowy podczas meczów reprezentacji

Bank Zachodni WBK, sponsor piłkarskiej reprezentacji Polski, oddaje swój czas reklamowy podczas listopadowych meczów kadry organizacjom charytatywnym zajmującym się osobami niepełnosprawnymi. Oba mecze, które zostaną rozegrane 14. i 18. listopada 2009 roku, będą transmitowane w Telewizji Polskiej.

BZ WBK oddaje czas reklamowy podczas meczów reprezentacji

Przed meczem Polska - Słowacja w Chorzowie Bank Zachodni WBK wycofał swoje reklamy ze stadionowych banerów.

- Był to wyraz naszej dezaprobaty dla konfliktu między Polskim Związkiem Piłki Nożnej a kibicami tego sportu. Teraz postanowiliśmy przekazać nasz czas reklamowy - wart kilkaset tysięcy złotych - organizacjom charytatywnym działającym na rzecz osób niepełnosprawnych - informuje Piotr Gajdziński, rzecznik prasowy BZ WBK.

Umowa przewiduje, że podczas każdego meczu banery sponsora są wyświetlane łącznie przez 7,5 minuty, w blokach po 30 sekund. Banery będą wyświetlane na stadionie (mecze odbędą się w Warszawie i Bydgoszczy) oraz widoczne podczas transmisji telewizyjnych.

- Bank Zachodni WBK zaprasza do współpracy działające w Polsce organizacje, stowarzyszenia i fundacje, które pracują na rzecz osób niepełnosprawnych. Bank pokryje wszystkie koszty wyprodukowania baneru, który posłuży promocji programów i działań na rzecz niepełnosprawnych realizowanych przez organizację wybraną przez bank. Sądzimy, że taka forma komunikacji będzie miała bardzo istotny wpływ na rozwiązanie wielu, często palących, problemów ludzi pokrzywdzonych przez los - dodaje Gajdziński.

Organizacje działające na rzecz osób niepełnosprawnych powinny przysłać swoje propozycje na adres fundacja@bzwbk.pl do dnia 4. listopada 2009 roku. Spośród nadesłanych propozycji, Zarząd Fundacji Banku Zachodniego WBK wybierze najlepszą i przekaże jej twórcom czas reklamowy. Możliwe także, że wybrane zostaną dwie propozycje, po jednej na każdy z dwóch rozgrywanych w listopadzie meczów.

- Czekamy na interesujące, przepojone troską o ludzi niepełnosprawnych, dobrze opisane i umotywowane projekty, o których wsparcie będzie można zabiegać podczas meczów kadry narodowej. Prosimy także, aby ich twórcy wzięli pod uwagę specyfikę nośnika reklamowego, jakim jest elektroniczny baner - podsumowuje Gajdziński.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: BZ WBK oddaje czas reklamowy podczas meczów reprezentacji

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl