BZ WBK oddaje czas reklamowy podczas meczów reprezentacji

Bank Zachodni WBK, sponsor piłkarskiej reprezentacji Polski, oddajeswój czas reklamowy podczas listopadowych meczów kadry organizacjomcharytatywnym zajmującym się osobami niepełnosprawnymi. Oba mecze,które zostaną rozegrane 14. i 18. listopada 2009 roku, będątransmitowane w Telewizji Polskiej.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Przed meczem Polska - Słowacja w Chorzowie Bank Zachodni WBKwycofał swoje reklamy ze stadionowych banerów.

- Był to wyraz naszej dezaprobaty dla konfliktu między PolskimZwiązkiem Piłki Nożnej a kibicami tego sportu. Teraz postanowiliśmyprzekazać nasz czas reklamowy - wart kilkaset tysięcy złotych -organizacjom charytatywnym działającym na rzecz osóbniepełnosprawnych - informuje Piotr Gajdziński, rzecznikprasowy BZ WBK.

Umowa przewiduje, że podczas każdego meczu banery sponsora sąwyświetlane łącznie przez 7,5 minuty, w blokach po 30 sekund.Banery będą wyświetlane na stadionie (mecze odbędą się w Warszawiei Bydgoszczy) oraz widoczne podczas transmisji telewizyjnych.

- Bank Zachodni WBK zaprasza do współpracy działające w Polsceorganizacje, stowarzyszenia i fundacje, które pracują na rzecz osóbniepełnosprawnych. Bank pokryje wszystkie koszty wyprodukowaniabaneru, który posłuży promocji programów i działań na rzeczniepełnosprawnych realizowanych przez organizację wybraną przezbank. Sądzimy, że taka forma komunikacji będzie miała bardzoistotny wpływ na rozwiązanie wielu, często palących, problemówludzi pokrzywdzonych przez los - dodaje Gajdziński.

Organizacje działające na rzecz osób niepełnosprawnych powinnyprzysłać swoje propozycje na adres fundacja@bzwbk.pl do dnia 4.listopada 2009 roku. Spośród nadesłanych propozycji, ZarządFundacji Banku Zachodniego WBK wybierze najlepszą i przekaże jejtwórcom czas reklamowy. Możliwe także, że wybrane zostaną dwiepropozycje, po jednej na każdy z dwóch rozgrywanych w listopadziemeczów.

- Czekamy na interesujące, przepojone troską o ludziniepełnosprawnych, dobrze opisane i umotywowane projekty, o którychwsparcie będzie można zabiegać podczas meczów kadry narodowej.Prosimy także, aby ich twórcy wzięli pod uwagę specyfikę nośnikareklamowego, jakim jest elektroniczny baner - podsumowujeGajdziński.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"