SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

BZ WBK z nową agencją od września

Na wrzesień planowane jest zakończenie przetargu na obsługę reklamową BZ WBK. Przy jego realizacji interweniował niedawno Paweł Tyszkiewicz z SAR-u.

Do swojego przetargu reklamowego BZ WBK zaprosił sześć agencji, z których jedna zrezygnowała z walki o ten budżet zaraz po otrzymaniu briefu. Z pozostałymi agencjami bank kontaktował się telefonicznie i mailowo, co wzbudziło zastrzeżenia Stowarzyszenia Agencji Marketingowych SAR, ponieważ jest niezgodne z kodeksem dobrych praktyk przetargowych. Ponadto SAR ocenił, że bank wymaga od agencji zbyt wielu prac przetargowych.

Paweł Tyszkiewicz, członek zarządu SAR-u, spotkał się w tej sprawie z pracownikami departamentu marketingu BZ WBK. Przedstawiciele banku zadeklarowali, że ograniczyli o połowę wymagania wobec agencji biorących udział w przetargu - teraz mają one przygotować tylko po cztery scenariusze spotów. W przetargu nadal uczestniczy pięć firm reklamowych.

BZ WBK planuje rozstrzygnięcie przetargu na wrzesień. Przez ostatnie dwa lata bank obsługiwała agencja GPD Advertising. Firma ta bierze udział w bieżącym przetargu.

Dołącz do dyskusji: BZ WBK z nową agencją od września

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
wiadomo kto
Ojoooj :( "Interweniował", "ocenił".
Przeanalizujmy: "bank zaprosił 6 agencji".
1. Bank, czyli dokładnie kto? Nazwisko!
2. Dlaczego akurat 6?
3. Dlaczego akurat tych a nie innych agencji?
Szanowny banku WBK, mogę wam przygotować po osiem albo i dziewięć scenariuszy skoro myślenie jest dla agencji takie męczące! I to taniej.

W systemie, gdzie nikt za nic nie odpowiada (odpowiadają enigmatycznie jakieś zespoły) nigdy nic nie może dobrze działać.
odpowiedź