SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

BZK Alco powierzyło agencji H2O Creative obsługę reklamową marki She

Firma BZK Alco wprowadza na rynek pod markę She linię alkoholi mocnych skierowanych wyłącznie do kobiet. Obsługę reklamową marki powierzyła agencji H2O Creative, z którą pracuje od 2017 roku.

Article

W skład linii She wchodzi wódka czysta 40% oraz likiery w trzech oryginalnych odsłonach smakowych (30%). Każdy wariant zamknięty jest w czarnej butelce z matowego szkła.

Agencja H2O Creative odpowiada za strategię komunikacji, działania digitalowe, social media (w tym z zakresu influencer marketingu) oraz in-store.

Marka promowana jest działaniami pod hasłem "Pełne kobiecej mocy". W komunikacji tego brandu nacisk będzie położony na rytuały, jakie wiążą się m.in. ze spotkaniami w damskim gronie, gdzie alkohol to „towarzysz” nadający tym momentom wyjątkowości i charakteru.

- U podstaw pozycjonowania marki leży idea „Fempowerment”. Dzisiaj to już nie trend, a ruch społeczny, który propaguje siłę kobiet. Niestety w dzisiejszym świecie rywalizacja między kobietami coraz częściej zastępuje kooperację – to smutne, ale nikt tak nie potrafi dopiec kobiecie, jak druga kobieta. Tymczasem to, co daje nam największą moc zmiany rzeczywistości, to kobieca solidarność. Dzięki spotkaniom z innymi kobietami możemy połączyć siły, inspirować się wzajemnie i razem tworzyć niezwykłe rzeczy. Rodzina alkoholi She powstała właśnie z myślą o integracji kobiet i propagowaniu mocy kobiecych spotkań - mówi Karolina Stanisławska, strategy manager w H2O Creative.

Jest to kolejna marka tej firmy obsługiwana przez H2O Creative – dotychczas agencja odpowiadała za działania reklamowe dla marek Magnat, Bjorn  Z tym producentem alkoholi pracuje od 2017 roku.

 

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: BZK Alco powierzyło agencji H2O Creative obsługę reklamową marki She

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
omg
Jakie to jest złe...
4 0
odpowiedź
User
layerrrrrr
OMG A tutaj Philip Morris International w Polsce nie powinien zareagować? Przecież to jest plagiat 1:1 ich marki papierosów "SHE" HALO! Zwinny, jak zawsze dział prawniczy PMI Poland.
1 0
odpowiedź
User
Alina z ISIS
Boże to serio jest plagiat, przecież Philip Morris Polska im zaraz zatrzyma wprowadzenie tej marki. Powtórka z rozrywki, jak z Saską i CEDC? O i dziwny zbieg okoliczności bo MAJ z OS3, która ówcześnie była odpowiedzialna za Saską popełnia znowu ten sam błąd.
0 0
odpowiedź
User
takie rzeczy
Pomysł "inspirowany".
0 0
odpowiedź
User
hmmm
Ja bym powiedzial ze h2o robi wszystko na jedno kopyto. Zobaczcie orandżinę :)
Agencja (mało) kreatywna
3 0
odpowiedź