Cadbury stworzyła równościową tabliczkę czekolady

Z okazji indyjskiego Dnia Niepodległości Cadbury przygotowała limitowaną edycję czekolad. Każda tabliczka ma cztery różne smaki - oddające różnorodność społeczeństwa w Indiach.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Cadbury stworzyła równościową tabliczkę czekolady

W Cadbury Unity Bar połączono cztery różne smaki czekolady - od gorzkiej, przez mieszaną, mleczną, aż po białą. Cztery odcienie słodkości symbolizują zróżnicowanie, a jednocześnie wspólnotę społeczeństwa w Indiach. Kraj ten 15 sierpnia obchodził święto niepodległości.

Fani chwalą pomysł Cadbury na Instagramie marki, sugerując, że wyjątkowa tabliczka powinna znaleźć się w stałej ofercie producenta.

Wyświetl ten post na Instagramie.                   This Independence Day, let's celebrate a country that stands united in its diversity. Presenting the Cadbury Unity Bar, India's first chocolate with dark, blended, milk and white chocolate all under one wrap. #CadburyUnityBar #IndependenceDay Post udostępniony przez Cadbury Dairy Milk (@cadburydairymilkin) Sie 14, 2019 o 11:41 PDT

Dodatkowo, reklama czekolady pojawiła się w indyjskim „Economic Times”  w kilku wersjach językowych, w zależności od regionu Indii.

Akcję przygotowała agencja Ogilvy.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat