SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Call Russia" na shortliście tegorocznego festiwalu Cannes Lions

Ogłoszono pierwsze shortlisty reklam w tegorocznej edycji międzynarodowego festiwalu kreatywności Cannes Lions. W kategorii Titanium Lions nominowano akcję "Call Russia".

Tegoroczny festiwal Cannes Lions odbędzie się w dniach 20-24 czerwca br. Ogłoszono pierwsze shortlisty nominowanych do nagród kampanii. Nie ma na razie wśród nich zgłoszeń z Polski.

W pierwszej kolejności przedstawiono shortlisty w kategoriach: Glass Lions, Innovation Lions i Titanium Lions. Na każdej z nich znalazło się po 10 prac. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni 22 i 24 czerwca.

W kategorii Titanium Lions na shortlistę trafiła - związana z napaścią Rosji na Ukrainę - akcja "Call Russia" i projekt "The most important call". Zgłoszona została przez Not Perfect Vilnius z Litwy.

Celem akcji jest mobilizacja rosyjskojęzycznej diaspory na całym świecie. Na stronie internetowej kampanii callrussia.org użytkownicy i użytkowniczki mają możliwość połączenia się i anonimowej rozmowy z bazą 40 milionów rosyjskich numerów telefonicznych. W serwisie znajdują się też instrukcje w jaki sposób rozmawiać o inwazji na Ukrainę z Rosjanami. Celem akcji jest obok przekazania prawdziwych informacji o wojnie, przekonanie Rosjan do nacisków na władzę w w celu zakończeniu napaści zbrojnej.

Organizacja #CallRussia twierdzi, że potrzebuje teraz rosyjskojęzycznych osób na całym świecie, które przyłączą się do akcji, by przeciwstawić się propagandzie Putina i przełamać kremlowską blokadę informacyjną, wykonując jeden telefon.

 

 

Dołącz do dyskusji: "Call Russia" na shortliście tegorocznego festiwalu Cannes Lions

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl