Całodobowy monitoring mediów dla prezydenta

Kancelaria prezydenta Lecha Kaczyńskiego będzie na bieżącomonitorować media papierowe i elektroniczne w celu dbania owizerunek medialny głowy państwa. Właśnie rozpisano w tej sprawieprzetarg.

kk / pap / pr/ pr / Polityka
kk / pap / pr/ pr / Polityka
Udostępnij artykuł:

Treści dotyczące prezydenta z gazet będą się pojawiać na biurkuLecha Kaczyńskiego najpóźniej do 10. Treści z pozostałych mediówmają docierać do dwóch godzin. Monitorowanych ma być 115 różnychmediów. W przesyłanych materiałach będą całe treści, jaki istreszczenia, wraz z nazwiskiem autora.

Kluczem do wyszukiwania treści interesujących prezydenta będąnastępujące wyrażenia: Prezydent Lech Kaczyński i KancelariaPrezydenta, Biuro Bezpieczeństwa Narodowego (m.in. AleksanderSzczygło, bezpieczeństwo państw, terroryzm, nacjonalizm,separatyzm, radykalizm, zarządzanie kryzysowe) Wojsko (m.in.kierownictwo MON, NATO, kombatanci, weterani), sprawy wewnętrzne (m.in. kierownictwo MSWiA, polityka finansowa, BOR, numer alarmowy112), Służby Specjalne, Ministerstwo Spraw Zagranicznych, PrezesRady Ministrów w kontekście bezpieczeństwa państwa.

Źródło: Polityka

kk / pap / pr/ pr / Polityka
Autor artykułu:
kk / pap / pr/ pr / Polityka
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu