SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

CAM Media zdobyła 9,7 mln zł budżetu reklamowego Poczty Polskiej

Firma CAM Media wygrała przetarg Poczty Polskiej na obsługę reklamową. Przez dwa lata obsłuży budżet szacowany na ok. 9,7 mln zł. Poczta Polska nadal prowadzi przetarg na obsługę mediową.

fot. PAP/Łukasz Ogrodowczyk Article

Do przetargu ogłoszonego w październiku ub.r. zgłosiło się siedem firm. Oprócz zwycięzcy były to m.in. DDB Warszawa, Young & Rubicam Poland i Eskadra. Oferta CAM Media uzyskała najwyższą liczbę punktów - 75,25.

CAM Media będzie zajmować się na zlecenie Poczty Polskiej m.in. przeprowadzaniem kampanii reklamowych, wykonywaniem pojedynczych usług reklamowych, przygotowywaniem koncepcji kreatywnej i produkcją spotów telewizyjnych i radiowych, reklam prasowych, internetowych, outdoorowych oraz realizacją eventów i działań niestandardowych. Umowa obowiązuje do końca grudnia 2016 roku.

CAM Media zajmowała się już obsługą reklamową Poczty Polskiej - ostatnio po wygranym w 2013 roku przetargu.

Równolegle z przetargiem reklamowym Poczta Polska prowadzi przetarg na świadczenie usług mediowych. Od jesieni 2013 roku pracuje w tym zakresie z Mindshare Polska.

Obecny przetarg dotyczy obsługi mediowej budżetu w wysokości ok. 18 mln zł. Wybrany dom mediowy zajmie się planowaniem i zakupem mediów (w telewizji, radiu, internecie, na outdoorze, w prasie, kinach) do kampanii Poczty Polskiej. Do jego zadań należeć będzie też opracowanie strategii mediowych zlecanych kampanii (w tym m.in. analiza grupy docelowej, dobór optymalnych mediów, rozkład kampanii w czasie), realizacja zadań związanych z lokowaniem produktów Poczty Polskiej w produkcjach telewizyjnych oraz działania niestandardowe (eventy, ambient media).
Wybrany dom mediowy będzie pracować dla Poczty Polskiej przez dwa lata.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: CAM Media zdobyła 9,7 mln zł budżetu reklamowego Poczty Polskiej

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Nowak
Oddaj zegarka :D
16 8
odpowiedź
User
Wojtek
Nosz k... mać, toż to się w człowieku gotuje... Kolejna spółka publiczna daje im budżet.
10 10
odpowiedź
User
prokurator
To ustawka!
9 10
odpowiedź