Canal+ z nowym dyrektorem. Transfer z Pumy

Od sierpnia 2025 roku do zespołu Canal+ Polska dołączy Adam Niewiński. Obejmie stanowisko dyrektora marketingu sportowego.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:
Canal+ z nowym dyrektorem. Transfer z Pumy
Adam Niewiński, fot. Canal+ Polska

Adam Niewiński będzie odpowiedzialny za planowanie i egzekucję zintegrowanej strategii marketingowej 360 dla całego obszaru sportowego Canal+, ze szczególnym uwzględnieniem nowoczesnych narzędzi i kanałów komunikacji - od digitalu, przez media społecznościowe, aż po rozwiązania niestandardowe, w tym również działania offline i eventy. 

Do jego kluczowych zadań należeć będzie także tworzenie angażujących produktów marketingowych wokół najważniejszych dyscyplin dostępnych na antenach sportowych oraz w serwisie streamingowym Canal+, tj. piłki nożnej, tenisa, żużla czy gal KSW. Celem prowadzonych przez niego działań będzie dalsze umacnianie pozycji Canal+ jako najważniejszego miejsca dla fanów sportu w Polsce, poszerzanie grona klientów korzystających z oferty sportowej w serwisie streamingowym Canal+ oraz pogłębianie relacji z pasjonatami sportu. 

W marketingu Canal+ chcemy działać szeroko i nowocześnie, wykorzystując wszystkie dostępne kanały i narzędzia. Bogate doświadczenie Adama z obszaru marketingu sportowego, które zdobywał m.in podczas pracy dla takich marek jak Puma i hummel, będzie dla nas dużym wzmocnieniem – mówi Ewa Soroka, dyrektor marketingu Canal+ Polska. 

– Canal+ od lat jest liderem w dostarczaniu najwyższej jakości treści sportowych, dlatego dołączenie do zespołu to dla mnie ogromna motywacja i odpowiedzialność. Sport to emocje, pasja i zaangażowanie – i dokładnie tymi wartościami chcę kierować się w mojej pracy – dodaj Adam Niewiński, dyrektor marketingu sportowego Canal+.

Adam Niewiński przed dołączeniem do Canal+ Polska był związany z Puma Polska, gdzie odpowiadał m.in. za realizację strategii rozwoju marki w kategorii Teamsport & Performacje. Wcześniej przez cztery lata rozwijał duńską markę sportową hummel na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Doświadczenie zdobywał także w Polskim Związku Tenisowym oraz w Polskiej Agencji Prasowej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]