Canal+ z rosnącymi przychodami i zyskiem, maleje liczba użytkowników nc+

W I połowie 2018 roku należąca do koncernu Vivendi grupa Canal+ zanotowała przychody w wysokości ponad 2,57 mld euro, a globalna liczba subskrybentów nadawcy przekroczyła 15,4 mln. Tymczasem działająca w ramach Canal+ platforma nc+ zanotowała spadek liczby użytkowników o 52 tysiące w porównaniu z końcem 2017 roku.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Canal+ z rosnącymi przychodami i zyskiem, maleje liczba użytkowników nc+

W I połowie br. koncern Vivendi miał przychody na poziomie 6,463 mld euro, co oznacza wzrost rok do roku o 18,3 proc. W tym samym okresie zysk netto spółki zwiększył się o 22,8 proc. osiągając poziom 393 mln euro.

grafika

W raportowanym okresie należąca do Vivendi grupa Canal+ osiągnęła przychody w kwocie 2,575 mld euro, które były wyższe rok do roku o 1,3 proc. Większa część przychodów nadawcy pochodzi z działalności we Francji (1,591 mld euro), choć rok do roku przychody w tym segmencie spadły o 3,1 proc.

grafika

W I półroczu grupa odbiorców Canal+ wzrosła globalnie o 1,437 mln do liczby 15,457 mln.

W Polsce działająca w ramach Canal+ platforma nc+ zanotowała 2,119 mln subskrybentów, co oznacza w skali roku wzrost o 17 tys. Jednak na koniec 2017 r. nc+ posiadała 2,171 mln użytkowników, zatem w ciągu pół roku nadawca stracił 52 tys. subskrybentów.

grafika

Spółka ITI Neovision, właściciel platformy nc+, w ub.r. zanotowała wzrost wpływów o 0,7 proc. do 2,15 mld zł oraz 104,43 mln zł zysku netto (wobec 79,7 mln zł rok wcześniej). Mocno zmalały zobowiązania finansowe firmy - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta