SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Cannes Lions Imagination Day 2012

Już 23 października 2012 w Multikinie Złote Trasy odbędzie się Cannes Lions Imagination Day.

To już druga edycja wydarzenia, którego celem jest inspirowanie w myśleniu i działaniu, pokazywanie alternatywnych sposobów myślenia w komunikacji marketingowej, od nowatorskiego podejścia do problemu, poprzez tworzenie strategii do innowacyjnych rozwiązań problemów. Immagination Day ma zachęcać do realizowania odważnych pomysłów komunikacyjnych zarówno marketerów, jak i agencje.

Imagination Day, tak jak dni festiwalowe w  Cannes, składa się z dwóch części.

W pierwszej części dnia odbędą się seminaria prowadzone przez najlepszych twórców komunikacji i reklamy z całego świata. Zaproszeni goście, to utytułowani i wielokrotnie nagradzani na festiwalach reklamowych dyrektorzy kreatywni. Jedni z najbardziej pożądanych i oklaskiwanych wykładowców na Cannes Lions i innych festiwalach i konferencjach światowych.  

Zagadnienia poruszane w tym roku na seminariach dotyczyć będą światowych trendów w komunikacji i reklamie, Digitalu, technologii, tworzenia najlepszych pomysłów kreatywnych oraz nowych modeli współpracy z klientami. Wśród tegorocznych speakerów są m.in. Masashi Kawamura (Creative Director, Party), Riccardo Giraldi (Creative Director, B-Reel) oraz Rodrigo Sobral (Creative Director, The Mill). Liczymy również na przyjazd Amir’a Kassaei (Chief Creative Officer, DDB Worldwide).

Druga część Imagination Day to wieczorny pokaz najlepszych na świecie reklam i kampanii reklamowych, nagrodzonych na festiwalu Cannes Lions 2012 w kategoriach Film oraz Titanium & Integrated. Pokaz poprzedzi wręczenie statuetek polskim agencjom, które doceniono na tegorocznym Festiwalu oraz ogłoszenie wyników konkursu Young Creatives Eurobest.

„Duże zainteresowanie reklamodawców, agencji reklamowych i interactive tematem, świetne wystąpienia zagranicznych gości i wyjątkowo inspirująca atmosfera ubiegłorocznej imprezy sprawiły, że Imagination Day na stałe wpisało się w działalność SARu i kalendarz ważnych wydarzeń branżowych.” - powiedział Paweł Tyszkiewicz, Dyrektor Zarządzający SAR.

Organizatorami wydarzenia są: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Ars Thanea, K2 oraz Multikino Media.

Patronem medialnym jest portal Wirtualnemedia.pl.

Dołącz do dyskusji: Cannes Lions Imagination Day 2012

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl