Calsin Osteo wybrało agencję do obsługi digital
Agencja Cape Morris wygrała przetarg na obsługę działań mediowych dla marki Calsin Osteo. W ramach współpracy, zaplanowane zostały intensywne działania digitalowe, włączając w to m.in. portale kontekstowe, rich media, programmatic, social media czy SEM.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/64f8bfdc08036_CalsinOsteo655.png)
Celem zaplanowanej kampanii jest zwiększenie świadomości konsumentów na temat suplementu diety Calsin Osteo 2000.
Formuła produktu opiera się na wapniu, witaminie D3 oraz witaminie K2 i jest skierowana do osób narażonych na osteoporozę oraz do wszystkich, którzy pragną utrzymać zdrowe i mocne kości, mięśnie oraz stawy.
- Kampania digitalowa sprawdza się nie tylko w młodszej, ale i starszej grupie wiekowej - w tym przypadku szczególnie narażonej na zachorowanie na osteoporozę. Dzięki wykorzystaniu zaawansowanych narzędzi możemy synchronizować naszą emisję z działaniami konkurencyjnych produktów danej kategorii w telewizji, a za pomocą precyzyjnego geotargetowania i wąsko sprecyzowanych segmentów odbiorców docierać jak najefektywniej z komunikatem reklamowym - mówi Marek Chrostowski, head of media w Cape Morris.
W działaniach mediowych duży nacisk położono na odpowiedni dobór narzędzi oraz kontekst rynkowy. Strategia mediowa skupia się przede wszystkim na szerokim dotarciu do konsumentów w digitalu w obliczu intensywnej aktywności konkurencji w kampaniach TV.
Cape Morris odpowiada całościowo za przygotowanie strategii i zakup mediów. Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy.
Dołącz do dyskusji: Calsin Osteo wybrało agencję do obsługi digital