SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Carat obsłuży mediowo kampanię CEWE

Dom mediowy Carat (Dentsu Aegis Network) rozpoczął współpracę z firmą CEWE, należącą do międzynarodowej sieci CEWE Stiftung & Co. KGaA, europejskiego koncernu fotograficznego.

Efektem realizowanego projektu jest telewizyjna kampania reklamowa, wspierająca sprzedaż spersonalizowanych fotoproduktów, chętnie wybieranych na świąteczny prezent.

CEWE Fotoksiążka oraz CEWE Fotokalendarz będą promowane w kampanii telewizyjnej - w kanałach ogólnopolskich i tematycznych. Firma nie podaje dokładnego terminu startu kampanii.

Jest to kolejna realizacja domu mediowego Carat dla CEWE. Firmy współpracowały po raz pierwszy w 2017 roku.
 

Dołącz do dyskusji: Carat obsłuży mediowo kampanię CEWE

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl