Carlsberg wybrał agencję do globalnej obsługi w social mediach

Grupa Carlsberg zakończyła przetarg na globalną obsługę kampanii reklamowych w social mediach. Do współpracy wybrała agencję We Are Social.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Carlsberg wybrał agencję do globalnej obsługi w social mediach

Brytyjski oddział We Are Social wygrał przetarg na wykonanie prac i będzie teraz współpracować z Carlsberg Group w zakresie strategii i kreatywnego rozwoju kampanii, a także produkcji treści o charakterze społecznościowym za pośrednictwem We Are Social Studios.

Zakres obsługi obejmuje kluczowe marki piwne, takie jak Tuborg, Somersby i 1664 Blanc, a kampanie obejmują wiele rynków globalnych. We Are Social będzie ściśle współpracować z globalną agencją mediową Carlsberg Group - iProspect (dentsu).

„Byliśmy pod wrażeniem połączenia kreatywnej reputacji i globalnego zasięgu We Are Social oraz ich zdolności do wprowadzania nowych technologii do naszego podejścia społecznościowego. Będziemy współpracować, aby tworzyć bardziej spójne globalnie i społecznościowe treści oraz wprowadzać nowe i świeże pomysły do ​​naszych marek" - powiedziała Henna Mertsola, global digital marketing & media director w Carlsberg Group. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy