SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Carlsberg uruchamia kampanię promującą piwo San Miguel

Firma Carlsberg uruchamia w Wielkiej Brytanii kampanię promującąprzejętą przez nią ostatnio markę piwa San Miguel.

Warta 7 milionów funtów kampania wystartuje 9 maja i będzieobejmować reklamy w telewizji, na nośnikach outdoor, w prasie orazw kinach.

Głównym sloganem przygotowanej przez Saatchi & Saatchikampanii będzie 'Not a quick beer'. Agencja, która od 1973 rokuobsługuje na Wyspach również główną markę Carlsberga, zdobyłapoczątkiem marca budżet San Miguel bez postępowaniaprzetargowego.

Carlsberg, który w październiku minionego roku przejął obowiązkiw zakresie marketingu i dystrybucji piwa San Miguel od Heineken iScottish & Newcastle, wprowadzi na brytyjski rynek również noweopakowania i etykiety dla tej marki, które będą oparte naprojektach stosowanych w innych europejskich krajach.

źródło: Marketing Week

Dołącz do dyskusji: Carlsberg uruchamia kampanię promującą piwo San Miguel

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl