SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Carrefour kampanią promuję markę odzieżową Tex

Sieć sklepów Carrefour Polska ruszyła z ogólnopolską kampanią promującą Tex. Ta marka odzieżowa zaprojektowana we Francji, od wielu lat dostępna jest w tej sieci na wyłączność. 

W ramach wiosennej kampanii, produkty Tex oferowane są, m.in. w popularnym mechanizmie cenowym 1+1 50 proc. taniej oraz w ramach programu lojalnościowego w aplikacji “Mój Carrefour”.

Skorzystanie z programu lojalnościowego Tex jest bardzo proste: za każde wydane 40 złotych na odzież, buty lub dodatki oraz zeskanowaniu aplikacji “Mój Carrefour” podczas płatności za zakupy, klient otrzymuje naklejkę. Po zebraniu 5 naklejek automatycznie na koncie klienta pojawia się kupon rabatowy w wysokości 15 złotych na kolejne zakupy tekstyliów. Dodatkowo, w dniach od 8 do 13 kwietnia każdą drugą parę butów tej marki (dla dzieci, kobiet i mężczyzn) będzie można kupić z rabatem 50 proc. Całość kampanii uzupełnia katalog promocyjny z ofertami, w których zniżki na produkty tej marki sięgają nawet kilkudziesięciu procent.

- Produkty marki Tex charakteryzują się wysoką jakością wykonania oraz spełniają oczekiwania klientów zarówno pod względem stylu, jak i komfortu użytkowania. Dzięki wysokim standardom oraz zrównoważonemu podejściu do produkcji Tex stał się niemal tak samo rozpoznawalny w Polsce, jak we Francji - rynku, na którym marka ta dostępna jest od kilkunastu lat - mówi Paweł Gadawski, dyrektor działu produktów non-food oraz paliw w Carrefour Polska. - W ramach wiosennej kampanii wizerunkowej, którą prowadzimy na polskim rynku, chcemy przekazać naszym klientom, że za wysoką jakość odzieży nie trzeba przepłacać. Oferujemy pełen asortyment dla dzieci, młodzieży i dorosłych, w tym mamy gamy stworzone na bazie certyfikowanych produktów, zgodnie z ideą zrównoważonego rozwoju - wszystkie te produkty w konkurencyjnych cenach. Jestem przekonany, że dzięki programowi lojalnościowemu oraz promocjom, jeszcze więcej Polaków wybierze naszą markę i trafi ona na stałe do ich garderoby - dodaje Gadawski.

W nowej kolekcji Tex znajdują produkty dla wszystkich członków rodziny w przystępnych cenach, w tym także modne dodatki i buty. Carrefour, aby maksymalnie wykorzystać potencjał nowej kolekcji tej marki, wraz z początkiem kwietnia rozpoczął szeroko zakrojoną kampanię promocyjną w telewizji, internecie oraz współpracę z influencerami. Kampania ma na celu dotarcie do jak największej liczby klientów i podkreślenie wartości marki Tex.

Dołącz do dyskusji: Carrefour kampanią promuję markę odzieżową Tex

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl