SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Carrefour Polska partnerem "Aperitif po francusku"

Carrefour Polska został partnerem międzynarodowego programu "Aperitif po francusku"

Celem przedsięwzięcia jest zaprezentowanie bogactwa francuskich produktów rolno-spożywczych oraz przybliżenie tradycji aperitifu

Inauguracja Międzynarodowego Dnia "Aperitif  po francusku" odbędzie się 2 czerwca. Głównym sponsorem tego przedsięwzięcia jest Carrefour Polska, który dostarczy produkty składające się na aperitif, m.in. sery, wędliny, owoce oraz wino.

27 maja w 5 hipermarketach Carrefour na terenie Warszawy oraz w supermarkecie Champion przy Centrum Handlowym Sadyba Best Mall rozpoczęły się promocje francuskich artykułów spożywczych. W tych dniach hostessy będą rozdać materiały na temat aperitifu oraz przepisy kulinarne opisujące pomysły na samodzielne przygotowanie prawdziwego francuskiego aperitifu. W sklepach rozwieszone zostały także plakaty z informacjami na temat akcji oraz promocji cenowych wybranych produktów. Promocje potrwają do 4 czerwca 2005 r.

Dodatkowo, francuskie produkty reklamowane będą w warszawskich hipermarketach Carrefour, a także w restauracjach, kawiarniach, barach i hotelach sieci Accor.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Carrefour Polska partnerem "Aperitif po francusku"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl