SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

CCC reklamuje buty New Balance i Puma dla dwudziestolatków (wideo)

Nowa odsłona kampanii sieci sklepów obuwniczych CCC pod hasłem „Go for more - idę po więcej” skierowana jest do osób w wieku studenckim. Za jej przygotowanie i realizację wspólnie z marketerem odpowiadają firmy Change Serviceplan, Lemon, OS3 i MullenLowe MediaHub.

Article

- Kampania to nowy, świeży kierunek rozwoju marki CCC. Celem kampanii jest pokazanie, że w salonach CCC każdy młody wiekiem lub duchem znajdzie obuwie i dodatki dla siebie oraz przyciągnięcie nowych Klientów. To nowa, młoda twarz naszej marki - opisuje Marek Kmiecik, doradca zarządu CCC ds. strategii marketingowej.

Reklamy są utrzymane w stylistyce znanej z cyklu kampanii firmy pod hasłem „Go for more - idę po więcej”. Przy czym dotychczasowe odsłony tych działań - w tym obecna, promująca wiosenną kolekcję - pokazywały inne trzy grupy społeczne: dojrzałych mężczyzn i kobiety, a także dzieci.

 

W nowej kampanii prezentowane są m.in. buty i dodatki marek New Balance i Puma, które właśnie wprowadzono do oferty sklepów CCC.

Akcja będzie obejmować pięć krajów, w których działa CCC: Polskę, Słowację, Czechy, Węgry i Rumunię. Działania zaczynają się 26 marca, będą prowadzone w telewizji, kinach, prasie, internecie (m.in. mediach społecznościowych) oraz sklepach CCC (materiały POS, lighboxy, witryny, blendy i nośniki digital signage). Potrwają półtora miesiąca.

Kreacją kampanii zajęła się agencja Change Serviceplan. Spot wyreżyserowało Państwo Rodzeństwo, produkcją zajęło się studio Lemon, a zdjęcia wykonał Łukasz Ziętek. Za działania w internecie odpowiada agencja OS3, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MullenLowe MediaHub.

W spocie wykorzystano znaną z poprzednich reklam CCC piosenkę „These Boots Are Made for Walking” Nancy Sinatry, w aranżacji przygotowanej we współpracy z Piotrem Krygierem.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: CCC reklamuje buty New Balance i Puma dla dwudziestolatków (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kathy
No tak, ale to jest reklama na polski rynek? Jesteśmy homogeniczni, sami biali, a tutaj i mulaci, i skośnoocy. Ma być tak światowo czy jak? Bo dla mnie te tłumaczenia to z kosmosu, przecież widać, że reklama nie jest na nasz rynek
10 10
odpowiedź
User
Jestem Patriota
Fajna młoda reklama. Nie jesteśmy homogeniczni - Polacy są total wymieszani i właściwie to jesteśmy całkiem otwartym i tolerancyjnym społeczeństwem. I - niezależnie od wieku - Polacy chcą być obywatelami Świata.
9 8
odpowiedź